اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

گل دقیقه 90 صدر جدول را از تراکتورسازی گرفت

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر با تساوی دو بر دو مقابل ذوب‌آهن اصفهان صدر جدول را از دست داد.

گل دقیقه 90 صدر جدول را از تراکتورسازی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو و تقسیم امتیازات برای دو تیم به پایان رسید.

* اولین فرصت بازی توسط تراکتورسازی به دست آمد و شوت جواد کاظمیان را میاتوویچ به کرنر فرستاد.

* در دقیقه 10 کریم انصاری‌فرد در موقعیت خوب توپ را با ضربه سر به بیرون زد.

* در دقیقه 14 دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی یک موقعیت عالی و تک به تک را از تبریزی گرفت. یک دقیقه بعد  میلاد ‌غریبی از آشفتگی خط دفاعی تراکتورسازی استفاده کرده و با یک ضربه دقیق دروازه تیم تراکتورسازی را باز کرد.

* همین بازیکن چند دقیقه بعد فرصت داشت گل دوم خود و ذوب‌آهن را به ثمر رساند، اما شیرجه بلند لک مانع از این امر شد.

* تراکتورسازی برای جبران گل خورده فشار حملات خود را روی دروازه تیم ذوب‌آهن افزود و در دقیقه 30 ضربه محکم انصاری‌فرد با عکس‌العمل دیدنی دروازه‌بان تیم میهمان همراه شد.

* در دقیقه 36 حبیب گردانی از یک ضربه ایستگاهی و به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را وارد دروازه ذوب‌آهن کرد و بازی را به تساوی کشاند.

* در دقیقه 40 یک فرصت خوب دیگر نصیب تراکتورسازی شد و کریم انصاری‌فرد در موقعیت عالی و در حالی که خود می‌توانست شوت کند به کریمیان پاس داد و شوت وی نیز توسط مدافعان تیم اصفهانی بلوکه شد.

* نیمه دوم نیز با برتری تیم تراکتورسازی آغاز شد و این تیم دو موقعیت خوب تک به تک را توسط جواد کاظمیان و کریم انصاری‌فرد از دست داد.

* در دقیقه 65 شوت تبریزی‌ها به تیر دروازه تیم تراکتورسازی برخورد کرد.

* با ورود علی کریمی و سعید دقیقی به نظر می‌رسید تیم تراکتورسازی آهنگ هجومی‌تر به خود بگیرد، اما در دقیقه 75 شوت حدادی‌فر نفس‌ها را در سینه حبس کرد و توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت.

* در دقیقه 81 علی کریمی توسط مدافع ذوب‌آهن نقش بر زمین شد و داور بازی یک پنالتی اعلام کرد و این ضربه را مهدی کیانی برخلاف حرکت دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن وارد دروازه این تیم کرد.

* در دقیقه 90 در حالی که تماشاگران تراکتورسازی در حال جشن این پیروزی بودند، ذوب‌آهن به گل تساوی دست یافت. ضربه حدادی‌فر با برخورد به پای مدافع تراکتورسازی کمانه کرده و به دور از دست‌های حامد لک وارد دروازه تیم میزبان شد.

* تیم داوری این بازی حسین زرگر (داور وسط) مهدی عالیقدر(کمک داور اول)، حمزه علی سلیمی(کمک داور دوم) و بابک وسیله‌بر (داور چهارم) بودند؛ ناظر داوری این دیدار نیز مسعود عنایت و ناظر فدراسیون بهنیا بودند.

* داور مسابقه در این بازی قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن و  فرشاد احمدزاده و محمد نصرتی را با کارت زرد جریمه کرد.

* با این تساوی تیم تراکتورسازی تبریز 33 امتیازی شده و به دلیل پیروزی پر گل پرسپولیس برابر مس کرمان، صدر جدول را با تفاضل گل کمتر به شاگردان دایی سپرد.

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز:

حامد لک، محمدحسین مهرآزما (از دقیقه 66 علی کریمی)، محمد نصرتی، فرشید طالبی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، مرتضی اسدی، فرشاد احمدزاده(دقیقه 80 مسعود ابراهیم زاده)، جواد کاظمیان(دقیقه 70 سعید دقیقی)، کریم انصاری‌فرد

سرمربی: مجید جلالی

اسامی تیم ذوب‌آهن اصفهان:

میلان میاتوویچ، سپهر حیدری، کارلوس سانتوز، محمدرضا خانزاده، محسن ایران نژاد،سینا عشوری، قاسم حدادی‌فر، اکبر ایمانی، مرتضی تبریزی، میلاد غریبی، محسن بیاتی

مربی: ابراهیم تقی‌پور

انتهای پیام/60001/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول