اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم

سفیر گفتمان با شکار عقاب صدرنشین لیگ برتر فوتبال قم شد

تیم فوتبال سفیر گفتمان با کسب دومین پیروزی خود به صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم رسید.

سفیر گفتمان با شکار عقاب صدرنشین لیگ برتر فوتبال قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین هفته از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم امروز با انجام یک مسابقه پیگیری شد و طی آن تیم فوتبال سفیر گفتمان با کسب دومین پیروزی خود به جمع مدعیان قهرمانی پیوست.

بر اساس برنامه ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم تیم سفیر گفتمان که تا پیش از هفته سوم با چهار امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار داشت در دیداری حساس به مصاف تیم رده هفتمی عقاب پردیسان رفت در حالی که عقاب از دو بازی قبل خود دو باخت کسب کرده و هیچ امتیازی ذخیره نکرده بود.

فوتبالیست‌های تیم سفیر گفتمان در این دیدار در استفاده از موقعیت‌های گل خود دقت بیشتری داشتند و در پایان 90 دقیقه رقابت نزدیک و نفس گیر با تیم عقاب پردیسان توانستند با نتیجه دو بر یک حریف را شکست داده و بدین ترتیب صاحب دومین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال قم شوند.

شاگردان سعید توسلی بازیکن سابق تیم میلادی قم که سابقه چندین حضور در مسابقات لیگ آزادگان با پیراهن این تیم با سابقه را دارد در جدال با شاگردان موسی رفیعی در تیم عقاب پردیسان سه امتیاز ارزشمند کسب کردند تا بدین ترتیب در کنار تیم هما با هفت امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.

سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در حالی با انجام یک مسابقه پیگیری می‌شود که پیش از این یک بازی بین تیم‌های هما و استقلال به انجام رسیده که نتیجه آن بازی در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم به تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها انجامید.

طبق برنامه هیئت فوتبال استان قم، تیم دوم جدول رده بندی و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی یعنی اتحاد شادقلی که از دو بازی شش امتیاز دارد در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم با تیم انصار 3 امتیازی و رده پنجمی مسابقه می‌دهد.

در آخرین بازی هفته سوم از دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز تیم‌های فوتبال پیمان و آبادگران از ساعت 12 روز جمعه بیست و دوم آذر ماه در ورزشگاه تختی قم با یکدیگر دیدار می‌کنند در حالی که آبادگران با چهار امتیاز در مکان سوم و پیمان بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قم جای گرفته‌اند.

با تساوی بین تیم‌های هما و استقلال در نخستین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال قم و همچنین برتری سفیر گفتمان برابر عقاب پردیسان در بازی دوم این هفته، هم اکنون تیم‌های هما و سفیر گفتمان با هفت امتیاز در صدر جای دارند و هر دو صدرنشین منتظر نتیجه سایر بازی اتحاد شادقلی هستند زیرا در صورت برتری اتحاد شادقلی برابر انصار، این تیم به تنها با 10 امتیاز به صدر جدول رده بندی خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول