اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری مطرح کرد

اذعان غربی‌ها به توانمندی‌های هسته‌ای ایران

امام جمعه ساری گفت: غربی‌ها به توانمندی کشورمان در مذاکرات هسته‌ای اذعان دارند ولی در عمل سعی دارند توافقات ژنو را زیر سئوال ببرند.

اذعان غربی‌ها به توانمندی‌های هسته‌ای ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری این هفته این شهرستان با اشاره به مصائبی که به اهل بیت پیامبر(ص) در کربلا توسط دشمنان اسلام تحمیل شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) و یارانش برای احیای دین اسلام از جان خویش مایه گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به برخی اظهار نظرهای اوباما در محافل رسانه‌ای خاطر نشان کرد: سران کشورهای غربی بعد از اتمام مذاکرات در رسانه‌ها خیلی میدان‌داری کردند و تلاش دارند حرف‌هایی که در اجلاس مطرح شد را زیر سئوال ببرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران بیان داشت: سران کشورهای غربی به گفته‌های خویش در اجلاس پایبند نیستند و این خاصیت استکبار است.

وی با اشاره به برخی مشترکات استکبار با شیطان بیان داشت: استکبار نمی‌خواهد به پیمانش مستحکم باشد و بدبینی مردم ایران به استکبار نیز درست است.

طبرسی تاکید کرد: استکبار در دنیا برای حفظ منافع خویش تلاش می‌کند.

وی با اعلام اینکه غربی‌ها در اجلاس ژنو داشتن انرژی هسته‌ای را حق مسلم مردم ذکر کردند، گفت: ولی آنها برای حفظ منافع خویش نزد رژیم صهیونیستی این قضیه را انکار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به زیرکی مسئولان کشور ما بیان داشت: مسئولان جمهوری اسلامی ایران امتحان پس داده و مجرب هستند و با این اقدامات دشمنان از میدان به در نمی‌روند.

این مسئول با اشاره به توانمندی‌های کشور ما در انرژی هسته‌ای اظهار داشت: حرف‌های ضد و نقیض اوباما نشان می‌دهد که ما در علم هسته‌ای توانمند هستیم.

طبرسی ادامه داد: آمریکا در مذاکرات متوجه شد که حریف ایران نمی‌شود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: زیرکی مسئولان جمهوری اسلامی ایران زمینه را نفع ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی ختم به خیر می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران به ضرورت حفظ وحدت و دانشگاه تاکید کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه به صورت عینی در جامعه اجرا نشد.

وی بیان داشت: وحدت حوزه و دانشگاه ضروری است و ضرورتی بزرگ برای انقلاب اسلامی ایران است.

طبرسی در ادامه تاکید کرد: جامعه اگر دو خطی باشد امکان پیشرفت آن وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران بیان داشت: امام(ره) اصرار بر وحدت حوزه و دانشگاه داشت.

وی با اشاره به ضرری که ایران در زمان عدم وحدت دانشگاه و حوزه به کشورمان وارد شد در زمان رضاشاه اشاره کرد و ادامه داد: امام(ره) مشکل عدم وحدت حوزه و دانشگاه در این دوران را حل کرد و موفقیت‌های خوبی نیز نصیب کشور شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران اظهار داشت: برای پیگیری وحدت حوزه و دانشگاه به دنبال تغییر اسکلت دانشگاه و حوزه نیستیم بلکه این دو باید در سیاست‌گذاری برای پیشبرد اهداف نظام با همدیگر هماهنگ باشند.

وی در پایان گفت: اتحاد حوزه و دانشگاه به نفع کشور است و این موضوع باید تقویت شود.

انتهای پیام/86004/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول