اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خارگ:

توان رزمی و روحیه بسیجی با برگزاری رزمایش‌ها تقویت شود

امام جمعه خارگ گفت: روحیه بسیجی و توان رزمی نیروهای بسیجی کشور باید به وسیله رزمایش‌ها تقویت شود تا بتوانیم همچنان به عنوان پرچم‌دار مقابله با استکبار در برابر ظالمان بایستیم.

توان رزمی و روحیه بسیجی با برگزاری رزمایش‌ها تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، حجت‌الاسلام موسی کمالی ظهر امروز در مراسم اختتامیه رزمایش الی بیت‌المقدس در خارگ، اظهار کرد: پیشرفت امروز کشور، مرهون توسعه تفکر بسیجی در جامعه است و به وسیله همین بسیج مردمی و تفکرات آن و تدابیر مقام معظم رهبری در برابر ظلم و استکبار ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: خدمت در بسیج یک افتخار است و ما باید این را برای خود به عنوان یک ارزش قلمداد کنیم و اگر اجداد و نیاکان ما روزی در برابر ظلم و ستم نتوانستند ایستادگی کنند، ما امروز با افتخار می‌گوییم که با تکیه بر همین تفکر، توانسته‌ایم اینگونه جهادگونه و بسیجی‌وار در مقابل ظلم ایستادگی کنیم.

کمالی با تاکید بر اینکه ما بدون تفکر بسیجی قادر به مقابله با استکبار نبودیم، خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی و توان رزمی نیروهای بسیجی کشور باید به وسیله همین رزمایش‌ها تقویت شود تا بتوانیم همچنان به عنوان پرچم‌دار مقابله با استکبار در برابر ظالمان بایستیم.

امام جمعه خارگ با اشاره به تقابل همیشگی حق و باطل گفت: این تقابل از زمان خلقت انسان همیشه بوده است و تا ابد نیز ادامه خواهد داشت و بنابراین برای ما مهم این است که در کدام جبهه فعالیت کنیم و ما باید شاکر باشیم که با رهبریت ولی‌فقیه و فردی عادل، در جبهه حق قرار گرفته‌ایم و علیه باطل مبارزه می‌کنیم.

وی با اشاره به درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری، آن را مثال‌زدنی خواند و افزود: مقام معظم رهبری در عین حالی که به صداقت غربی‌ها و خصوصاً آمریکایی‌ها خوشبین نبودند، گفتند که مذاکرات پیگیری شود، اما اشاره داشتند که مراقب تفکرات آن‌ها باید بود و نباید به آنان اطمینان کرد و امروز می‌بینیم که زیر حرف خود زده‌اند و می‌خواهند حق غنی‌سازی را از ما بگیرند، اما آنان کیستند که بخواهند به ایران دیکته کنند و حق غنی‌سازی را از ما بگیرند؟

کمالی با بیان اینکه همه دنیا به آمریکا باج می‌دهند و خود آمریکایی‌ها به مقامات اسرائیل، عنوان کرد: مقامات آمریکایی برای خوشنودی و رضایت مقامات اسرائیلی تلاش می‌کنند، اما باید بدانند که همت جوانان بسیجی موجب سازندگی کشور است و غرب هیچ آسیبی نمی‌تواند به ما برساند.

وی اضافه کرد: غنی‌سازی حق مسلم ایران است و مطمئن باشید غرب تحریم‌ها را بر نخواهد داشت و استکبار زمانی دست از سر ایران خواهد برداشت که ما تغییر هویت بدهیم و مقام معظم رهبری نیز اشاره داشتند که آن‌ها در آینده قطعاً خواهان لغو دیگر دستاوردهای ما مثل عدم تولید موشک‌‎ها و سلاح‌های نظامی و همچنین رابطه با حزب‌الله و سوریه خواهند بود. 

امام جمعه خارگ در پایان عنوان داشت: تنها راه پیروزی ما مقاومت خواهد بود و استقامت همیشه پیروزی‌آفرین است و این با کمک همین نیروهای بسیجی و به پشتوانه آمادگی آنان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول