اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از آخرین تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج

شهرداری یاسوج بدون تماشاگر به مصاف الوند همدان می‌رود‌

تیم فوتبال شهرداری یاسوج بدون حضور یک مسئول از مجموعه تیم، غریبانه در خانه آخرین تمرینات خود را برای رویارویی با الوند همدان برگزار کرد.

شهرداری یاسوج بدون تماشاگر به مصاف الوند همدان می‌رود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تیم فوتبال شهرداری یاسوج عصر امروز تمرینات خود را برای رویارویی با تیم الوند همدان در چارچوب دیدارهای معوقه لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار کرد.

در این تمرین همه از محرومیت تماشاگران این تیم برای حضور در این دیدار می‌گفتند آنجا که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل بروز برخی مشکلات در دیدار با پدیده مشهد این تیم را از یک دیدار خانگی محروم کرد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از یک برد حساس و مهم در بازی با گل‌گهر سیرجان صدرنشین رقابت‌ها آن هم در خانه حریف این روزها خود را برای جدا کردن از قعر جدول آماده می‌کند.

در تمرین امروز بازیکنان با روحیه بهتر تمرینات خود را پس از نخستین برد در این فصل آن هم بعد از 10 هفته دنبال می‌کردند اما از طرف دیگر نوعی بیم در خصوص عدم پشتیبانی لازم و کافی مسئولان از تیم در مربیان و بازیکنان به چشم می‌خورد.

در تمرین امروز خبری از حمزه دامیده همه کاره تیم و قائم‌مقام مدیرعامل که کارها به او سپرده شده نبود و سرپرست هم در کنار تیم حضور نداشت.

معلوم نیست که مسئولان باشگاه با چه نگاه و رویکرد و یا استراتژی به دنبال خروج تیم از بحران هستند و آیا اصولاً چنین رویکردی در مجموعه مدیریتی تیم فوتبال شهرداری یاسوج وجود دارد.

در این میان بازیکنان رویکردی متفاوت با مسئولان تیم دارند و بیشتر آن‌ها در تمرین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان این‌که مشکلات را به خاطر مردم تحمل می‌کنیم از تعصب و غیرت خود نسبت به این تیم سخن می‌گفتند.

برگی‌زر سرمربی تیم هم دائم سراغ مسئولان را از تدارکات و افراد کنار زمین می‌گرفت و معلوم بود که از بابت عدم حضور مسئولان در این شرایط بحرانی کنار تیم ناراضی است.

قابل توجه هواداران شهرداری یاسوج این که اگر این تیم نتواند بدهی‌های گذشته خود را بپردازد در نیم فصل نخواهد توانست بازیکن جذب کند و این به معنی افزوده شدن مشکلات جدید بر انبوهی از مشکلات کنونی است.

انتهای پیام/2571/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول