اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری سارق سابقه‌دار در مهاباد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارقی سابقه‌دار و معتاد به مواد مخدر در شهرستان مهاباد خبر داد و گفت: متهم پس از دستگیری به 20 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره نیز اعتراف کرد.

دستگیری سارق سابقه‌دار در مهاباد

سرهنگ رسول النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به افزایش سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌کاره و تعدد شکایت مردم در این ارتباط، موضوع با شدت بیش‌تری طی ماه‌های گذشته در استان پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عدم رعایت موارد امنیتی از سوی شهروندان، یکی از عوامل اصلی وقوع چنین جرائم در استان است، گفت: طی بررسی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شده است که متأسفانه بسیاری از مالباختگان بدون توجه به موارد ساده امنیتی، خود زمینه‌ساز وقوع چنین جرایمی می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی همچنین اعتیاد به مواد مخدر و تلاش برای تأمین هزینه‌های لازم برای تأمین مواد مخدر را از دیگر علل شایع برای وقوع این چنین جرم‌هایی در استان عنوان کرد.

وی در این راستا بر دستگیری سارقی سابقه‌دار و معتاد به مواد مخدر در شهرستان مهاباد اشاره کرد و گفت: متهم پس از دستگیری به 20 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره نیز اعتراف کرد.

النقی‌پور ادامه داد: با تحقیقات و بازرسی‌های صورت گرفته از متهم، دو نفر مالخر نیز دستگیر شدند که به دنبال آن مقادیری اموال مسروقه نیز از محل فعالت آنها کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/61006/صا10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول