اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان عنوان کرد

کشف تمام سرقت‌های احشام در کردستان

رئیس پلیس آگاهی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ موردی از سرقت کشف نشده احشام در استان وجود ندارد، گفت: هم‌اکنون سرقت‌ احشام در کردستان به صفر رسیده است.

کشف تمام سرقت‌های احشام در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی احمدی‌تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان در سنندج، اظهار کرد: سرقت احشام از جمله جرائم ویژه و مهمی است که کشف و مقابله با آن در دستور کار ما قرار دارد، چراکه تمام و یا بخش اعظمی از دارایی مردمان روستا همین احشام هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با یادآوری برخی سرقت‌های صورت گرفته احشام در چند شهرستان، تصریح کرد: در نهایت تصمیم گرفتیم با اعزام تیم ویژه از استان و همچنین تیم‌هایی از شهرستان‌هایی که سرقت‌ها در آنجا صورت می‌گرفت موضوع را خاتمه دهیم.

احمدی‌تبار افزود: بیشترین حجم سرقت‌های انجام شده در شهرستان بیجار اتفاق افتاده بود و اقدامات ما در این راستا به شکل ویژه‌ای پیگیری شد.

وی تصریح کرد: با به ثمر نشستن اقدامات پلیس، یک نفر در ارتباط با سرقت احشام شهرستان بیجار در شهرستان کامیاران کشته شد و چهار نفر دیگر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

رئیس پلیس اگاهی استان کردستان افزود: این افراد اعتراف کرده‌اند در سه شهرستان بیجار، قروه و دهگلان این سرقت‌ها را انجام داده‌اند.

احمدی‌تبار گفت: در حال حاضر هیچ موردی از سرقت احشام در استان کردستان که کشف نشده باشد، وجود ندارد و سرقت‌ها به صفر رسیده است.

وی افزود: در سرقت احشام نیز مانند سایر جرائم صورت گرفته در سطح استان عمدتاً سارقان از افراد غیر بومی هستند که در کردستان مرتکب جرم می‌شوند.

رئیس پلیس اگاهی استان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه رفاه و آسایش شهروندان کردستانی و فضایی امن و راحت برای زندگی فراهم شود.

گفتنی است؛ در چند وقت اخیر سرقت احشام روستاییان شهرستان بیجار موجب ضرر و زیان مالی فراوانی به اهالی شده بود که با اقدام قاطع پلیس در برخورد با سارقان جلوی این سرقت‌ها گرفته شد.

انتهای پیام/79012/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول