اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

کاهش 26 درصدی وقوع سرقت در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کاهش 26 درصدی وقوع سرقت در سطح شهرستان در طول سال جاری خبر داد.

کاهش 26 درصدی وقوع سرقت در اسدآباد

محسن اقبالیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات انتظامی و امنیتی پلیس در سطح شهرستان اسدآباد اظهار داشت: هدف نیروی انتظامی تأمین امنیت و آسایش مردم است.

وی با اشاره به کاهش 26 درصدی وقوع سرقت در سطح شهرستان در طول سال جاری اظهار داشت: در این مدت در سطح شهرستان، وقوع جرائم خشن و سنگین نیز گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کاهش 50 درصدی سرقت خودرو در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در این مدت سرقت احشام نیز در سطح شهرستان مشاهده نشده است.

وی با اشاره به سرقت موتورسیکلت و وسایل داخل خودرو گفت: در این مورد هنوز به کاهش مطلوبی دست نیافته‌ایم که البته این موضوع نیز ریشه در کم‌توجهی شهروندان به حفظ اموال خود دارد.

اقبالیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح‌های امنیتی در سطح شهرستان، از نتایج مطلوب اجرای این طرح خبر داد.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه حجمی در سطح شهرستان گفت: در این طرح 30 تیم به صورت آشکار و پنهان در حوزه ترافیکی، برخورد با مواد مخدر، برخورد با سارقان، جمع‌آوری ماهواره فعالیت داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در راستای اجرای این طرح سه قبضه سلاح شکاری، 128 قطعه انواع تجهیزات ماهواره و یک هزار و 827 حلقه سی دی غیر مجاز کشف شد.

وی با اشاره به بازرسی از 100 واحد صنفی در سطح شهرستان در راستای اجرای این طرح ابراز داشت: در این بازرسی پنج واحد صنفی تعطیل شدند.

اقبالیان از توقیف 13 دستگاه خودرو و 118 موتورسیکلت متخلف خبر داد و افزود: کشف سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح 19 نفر متهم که تحت تعقیب بودند نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/89002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول