اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

منعی برای به کارگیری مدیران لایق اهل سنت وجود ندارد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه مشکلات شیعه و سنی در هرمزگان جدای از هم نیست و در بسیاری از موارد مشترک هستند، گفت: نیروهای لایق اهل سنت به کارگیری شوند.

منعی برای به کارگیری مدیران لایق اهل سنت وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در جمع علما و معتمدان اهل تسنن استان هرمزگان اظهار داشت: مشکلات شیعه و سنی در استان تقریبا مشترک هستند اما در گذشته به دلیل عدم توجه و دقت لازم مواردی برای برادران اهل تسنن پیش آمده که قطعا قابل حل و رفع است.

وی اضافه کرد: مشکلاتی نظیر نبود آب، برق و امکانات رفاهی در برخی روستاهای استان برای شیعه و سنی فرقی ندارد و دغدغه اصلی همه است.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: همکاری، تعامل، وحدت و مشورت عواملی هستند که می‌تواند ما را در حل مسائل کوچک و بزرگ کمک کند و مانعی بر توطئه دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه دشمن بر روی اختلاف اندازی میان شیعه و سنی حساب زیادی باز کرده است تصریح کرد: رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای زیادی وجود دارند که با همین هدف راه‌اندازی شده‌اند اما در طول سالیان متمادی شاهد بوده‌ایم که دشمنان راه به جایی نبرده و در ایران اسلامی و به تبع آن استان هرمزگان، شیعه و سنی مسالمت آمیز و با همدلی در کنار هم زندگی کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اذعان داشت: باید در جهت تقویت روحیه هم دلی و وحدت حرکت کرده و زمینه مشارکت همه اقوام و مذاهب در توسعه و پیشرفت استان را فراهم کنیم.

استاندار هرمزگان بر استفاده از نیروهای کارآمد و لایق اهل سنت در مناصب و ادارات تاکید کرد و بیان داشت: مردم باید خودشان مسئول امور خود باشند و قطعا پیشرفت، توسعه و تامین امنیت بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

جادری با اشاره به اینکه در استان هرمزگان 60 درصد از نیروهای انتظامی غیربومی هستند، ادامه داد: باید مردم استان در تامین امنیت مشارکت کرده و معضل قاچاق را از این منطقه ریشه‌کن کنند.

وی خاطر نشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مردم در تمامی صحنه‌ها از مسئولان جلوتر بوده و پیشگام حضور در دفاع و تامین امنیت بوده‌اند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و حاکم شدن تفکر اعتدال بر جامعه بتوانیم زمینه ساز اجرای هرچه بهتر عدالت در تمامی زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/88001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول