اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان:

آلومینیوم هرمزگان خریدهای خوبی داشته است

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: بهترین خریدهای نیم فصل را انجام دادیم تا بتوانیم فوتبال آلومینیوم را به جایگاه مورد توقع هواداران برسانیم.

آلومینیوم هرمزگان خریدهای خوبی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا سدید صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: در تعطیلات نیم فصل به مدت 14 روز تمرینات را تعطیل تا بازیکنان برای حضوری قدرتمندانه در نیم فصل دوم، بازیابی روحی شده و با انگیزه‌ای مضاعف راهی مسابقات لیگ یک در نیم فصل دوم شوند.

وی ادامه داد: از 23 آذرماه جهت هماهنگی بیشتر بازیکنان و انجام تدابیر مورد نظر کادر فنی اردویی هشت روزه را در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم هم از لحاظ انگیزشی و هم از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار بگیریم.

سدید با اشاره به اینکه در تعطیلات نیم فصل از فرصت به دست آمده نهایت بهره را برده و اقدام به تقویت تیم فوتبال در پست‌های مورد نیاز کادر فنی کردیم، اظهار کرد: در فصل نقل و انتقالات با استفاده از تجارب کادر مدیریتی و فنی باشگاه توانستیم اقدام به خرید بازیکنانی کنیم که در حد و توان لیگ برتر بوده و سابقه بازی در مسابقات لیگ برتر را دارند تا بتوانیم در نیم فصل دوم شاهد تیمی متفاوت‌تر و قدرتمندتر باشیم.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص نفرات جذب شده در تعطیلات نیم فصل نیز خاطرنشان کرد: تاکنون با "ابراهیم ابرقویی" مدافع پیشین تیم‌های شهرداری تبریز، آلومینیوم هرمزگان و مس کرمان،"مجید باجلان" هافبک سابق تیم‌های ذوب آهن، راه آهن و گهر دورود، "علی ممبینی" هافبک سابق تیم صنعت نفت آبادان و "فواد آقایی" مهاجم سابق سنگ آهن بافق و فجر سپاسی به توافق رسیده‌ایم و درصدد جذب یک مهاجم توانمند با تجربه هستیم که رایزنی‌های لازم انجام شده است و امیدواریم بتوانیم با جذب این بازیکن لیست نفرات جذب شده خود را کامل کرده و شاهد آن تیمی باشیم که هواداران از آلومینیوم انتظار دارند.

وی با بیان اینکه تنها هدفمان صعود به لیگ برتر و حضور در جمع مدعیان است، بیان کرد: نام آلومینیوم اکنون در ورزش ایران شناخته شده و یک برند با اعتبار است که امیدوارم با تداوم روند رو به حرکتی خود لغزش سال گذشته را به فراموشی سپرده و شاهد روزهای طلایی در ورزش هرمزگان باشیم.

سدید در پایان با تقدیر از حمایت‌های گلکار مدیر مجتمع آلومینیوم المهدی، گفت: باید قدر تلاش و زحمات کارگران مجموعه آلومینیوم المهدی که در کنار کوره‌های بالای یک هزار درجه به فعالیت می‌پردازند، بدانیم و با کسب نتایج مورد توقع به نوعی؛ کمی از زحمات این تلاشگران را جبران کنیم.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول