اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اراک عنوان کرد

حمایت شهرداری اراک از رشته‌های مدال‌آور و ورزشکاران بومی

شهردار اراک گفت: شهرداری با قاطعیت از رشته‌های مدال‌آور و ورزشکاران بومی شهر حمایت خواهد کرد.

حمایت شهرداری اراک از رشته‌های مدال‌آور و ورزشکاران بومی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدابراهیم عباسی ظهر امروز در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: ما در مجموعه شهرداری بر این باور هستیم که شهرداری یا نباید به بحث ورزش ورود پیدا کند و یا اگر قصد ورود به این حوزه را دارد، باید با قاطعیت و جدیت به حمایت از بخش ورزش بپردازد.

وی تصریح کرد: شهرداری اراک طی چند سال گذشته با ورود به بخش ورزش حمایت‌های بسیار خوبی از تیم‌های ورزشی داشته و اسپانسری چندین رشته مدال‌آور را بر عهده داشته است.

شهردار اراک با اشاره به فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری خاطر نشان ساخت: در حال حاضر مراحل مربوط به ثبت باشگاه به پایان رسیده و ثبت باشگاه مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

عباسی در ادامه با بیان اینکه در بحث حمایت از تیم‌ها انتخاب رشته‌های ورزشی بدون هیاهو و مسائل پشت پرده است، گفت: در انتخاب تیم‌ها پتانسیل رشته‌ها و سوابق و افتخارات کسب شده نقش بسیار مهمی دارد و شهرداری تیم‌هایی را مورد حمایت قرار می‌دهد که بازیکنان آن از جوانان بومی منطقه هستند.

وی ادامه داد: شهرداری به بحث سرمایه‌ گذاری در ورزش اعتقاد کامل داشته و در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کند.

شهردار اراک فعالیت باشگاه شهرداری را برند خوبی برای شهرداری دانست و تاکید کرد: ورزش از آیتم‌هایی است که خروجی آن نشان دهنده توسعه یافتگی شهر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: شهرداری در چند سال اخیر حمایت‌های بسیار خوبی از ورزش استان داشته که جا دارد در این فرصت از حمایت‌های این مجموعه در راستای رشد و اعتلای ورزش قدردانی کنیم.

سعید ملکی افزود: همه دستگاه‌ها باید سهم خود را در ورزش پرداخت کنند، ورزش موجب سلامت و ایجاد نشاط در جامعه می‌شود و جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در سال جاری نیز نیازمند حمایت شهرداری و مجموعه شورای شهر در حمایت از بخش ورزش است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی نیز گفت: با توجه به سرمایه‌ گذاری‌هایی که شهرداری در سال‌های اخیر در حوزه ورزش داشته ورزشکاران این شهر نتایج بسیار خوبی در مسابقات مختلف کسب کرده‌اند.

محمد مرادی افزود: با حمایت‌های شهرداری تیم‌های مختلف ورزشی در عرصه بین‌المللی موفق به کسب عناوین خوبی شده‌اند که امیدواریم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: شهرداری از دل مردم برآمده و جدا از مردم نیست و همواره آماده خدمت رسانی به مردم است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی با تاکید بر اینکه صداقت و مصمم بودن شهردار اراک آینده‌ای درخشان را برای ورزش این شهر رقم خواهد زد، بیان داشت: در حال حاضر ورزشکاران با استعدادی در اراک وجود دارد که حمایت شهرداری از تیم‌های مدال‌آور موجب ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران تمامی رشته‌ها می‌شود.

در این نشست روسای هیئت‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، جانبازان و معلولان و کاراته نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/87005/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول