اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور:

برخورد قاطعانه با ورزشکارانی که اخلاق را زیر پا می‌گذارند

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور گفت: باید با ورزشکارانی که اخلاق را زیر پا می‌گذارند برخورد قاطعانه صورت بگیرد.

برخورد قاطعانه با ورزشکارانی که اخلاق را زیر پا می‌گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کاظم یزدانی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت جشنواره فرهنگی ورزشی امامت در تالار افتخارات اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: پیش از هر چیز باید از سرهنگ قاسمی مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان و همکارانش که در برگزاری چنین جشنواره‌ای تلاش بسیاری داشتند تشکر کنم.

وی تصریح کرد: خط مشی بسیج ورزش کشور بر اساس تکالیف ما در راس حکومت مشخص شده است چراکه بسیج در هر کجا خللی وجود داشته باشد به آنجا ورود می‌کند و در ورزش نیز با همین نیت ورود پیدا کرده‌ایم.

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون فردی را مانند سردار نقدی ندیدم که به طور عملی از ورزش حمایت کند و با حضور وی در امر توسعه ورزش بسیج تغییرات محسوس را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در ورزش قهرمانی نگاه ویژه تخصصی داریم گفت: با تاسیس پایگاه‌های استعدادیابی این را نشان داده‌ایم و نزدیک به 3 سال است که به این مقوله ورود کرده‌ایم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا جوانان بسیجی بتوانند در تیم ملی افتخار آفرینی کنند.

یزدانی تأکید کرد: دو قشر هستند که در توسعه ورزش می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند یکی از این قشرها نخبگان و دیگری رسانه‌ها هستند اما ما نتوانسته‌ایم انتظارات بزرگان را در توسعه قهرمانی برآورده کنیم.

وی افزود:  مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر ورزش همگانی دارند اما در این زمینه کاری انجام نشده است و باید بررسی کنیم چرا رتبه‌های پایینی در این ورزش داریم رهبر انقلاب تاکید دارند سزاوار نیست یک تیم را به رقابت‌های بین‌المللی اعزام کنیم اما روی سکو نرود و رسانه و نخبگان در این زمینه می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور ادامه داد: سازمان بسیج ورزشکاران و بسیج ورزش کشور دو سازمان متفاوت با ماموریت شفاف هستند، بسیج ورزش کشور ماموریت توسعه ورزش و سازمان بسیج ورزشکاران نیز به مسائل فرهنگی ورزشکاران توجه دارد.

وی پیرامون نقش مربی در اسلامی کردن ورزش افزود: هر ورزشکاری در بدو ورودش به ورزش هر چه استادش بگوید انجام می‌دهد و این موضوع در ورزش انفرادی نقش بسیار موثری دارد.

یزدانی اضافه کرد: در بسیج فرهنگی کشور دو اتفاق می‌تواند رخ دهد که یکی از آنها برنامه‌ریزی منظم فرهنگی از مدیریت تا بازیکنان و دیگری برخورد قاطعانه با کسانی که اخلاق را زیر پا می‌گذارند.

وی تصریح کرد: تنها نهادی هستیم که برای توسعه چشم انداز نظام‌مندی داریم و اگر ورزش قهرمانی در جایگاه پایداری قرار بگیرد می‌توانیم تاثیرش را در ورزش کشور مشاهده کنیم.

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور ادامه داد: در 9 رشته فعالیت داریم و ورزشکاران ما پس از کسب تجربه وارد باشگاه مقاومت و سپس برترین‌ها به تیم ملی راه پیدا می‌کنند و در صورتی‌که فدراسیون‌ها در زمینه استعدادیابی توجه داشته باشند می‌توانیم جایگاه پایداری داشته باشیم.

انتهای پیام/63020/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول