اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم خبر داد

تشکیل 5 کمیته تخصصی در سمیرم به منظور بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم گفت: به منظور بزرگداشت روز نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق با امت و ولایت» 5 کمیته تخصصی در شهرستان سمیرم تشکیل شد.

تشکیل 5 کمیته تخصصی در سمیرم به منظور بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، محمدعلی صابری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت 9 دی‌ماه در سالن اجتماعات فرمانداری سمیرم، اظهار داشت: نهم دی ماه سالروز تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و پاسداری از ارزش های اسلامی است که برای همیشه در تاریخ ماندگار می‌ماند.

وی با بیان اینکه این روز یادآور اوج عظمت و شکوه حضور و بصیرت بالای مردم ایران است، ادامه داد: مردم ولایت مدار کشورمان در این روز به صورت خود جوش به خیابان‌ها آمدند و به کسانی که در خیال خام خود درصدد براندازی نظام بودند پاسخ کوبنده‌ای دادند و اکنون نیز نهم دی یکی از روزهای ماندگار در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم از تشکیل کمیته تخصصی در راستای بزرگداشت این روز حماسی خبر داد و تصریح کرد: وظایف و شرح فعالیت هر یک از کمیته‌ها به ادارات و مسئولان کمیته‌ها اعلام شده است.

وی بیان داشت: کمیته‌های پشتیبانی و مراسمات با محوریت شهرداری و شورای هماهنگی، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی با محوریت دفتر خبر سمیرم، کمیته فرهنگی هنری با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز کمیته امنیتی با محوریت فرماندهی نیروی انتظامی سمیرم کمیته های حماسه نهم ی ماه این شهرستان است.

صابری متذکر شد: این انقلاب متعلق به همه مردم است و تمام برنامه‌های آن نیز باید به صورت مردمی و حول محور تقویت نظام و تنومندی شجره طیبه ولایت انجام شود.

وی همچنین با تأکید بر تبیین ابعاد گسترده حماسه نهم دیماه برای نسل جوان، اضافه کرد: برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ و بصیرت افزائی در مدارس و دانشگا‌ه‌ها و ادارات سمیرم، غبارروبی گلزار شهدا، ارسال پیامک، برگزاری همایش‌های مختلف و مسابقات فرهنگی و ورزشی، فضاسازی شهر و توزیع بروشور و بنر از جمله برنامه‌های ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی ماه در سمیرم است.

این مسئول با اعلام اینکه مسیرهای راهپیمایی 9 دیماه مشخص شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که مردمی‌ترین نظام در جهان، نظام  جمهوری اسلامی ایران است و عامل اصلی این پیروزی‌ها حضور گسترده مردم در حمایت از نظام و ولایت است.

انتهای پیام/2301/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول