اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 مشهد خبر داد

پیشرفت 90 درصدی دومین پارک بانوان منطقه 4 مشهد

شهردار منطقه 4 مشهد از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی بوستان بانوان بهشت خبر داد.

پیشرفت 90 درصدی دومین پارک بانوان منطقه 4 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، جواد اصغری با بیان اینکه بوستان بانوان بهشت در بلوار نبوت واقع شده و دومین پارک بانوان منطقه است، اظهار کرد:‌ عملیات اجرایی احداث این بوستان در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

وی مساحت این بوستان را 12 هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه سلامت بانوان، سلامت خانواده و در نهایت سلامت جامعه را در پی‌خواهد داشت، تخصیص فضایی مناسب برای ورزش، تفریح و رفاه بیشتر بانوان از اهداف احداث این بوستان بوده است.

اصغری ادامه داد: اجرای فضای سبز و کاشت گونه‌های متنوع گیاهی، نمازخانه، آلاچیق، آب‌نما، سرویس بهداشتی، رینگ دو و میدانی، مسیر دوچرخه‌سواری، رختکن، زمین‌های بازی کودکان و زمین‌های ورزشی والیبال،‌ بسکتبال و بدمینتون از امکانات این بوستان است.

شهردار منطقه 4 مشهد با اشاره به بهره‌برداری از نخستین پارک بانوان منطقه در آبان‌ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: بوستان بانوان ارم نیز با 15 هزار مترمربع مساحت واقع در پنج‌تن 45 در اختیار بانوان منطقه قرار گرفت.

وی زمین‌هایی برای ورزش بدمینتون، والیبال و بستکبال، رینگ مخصوص دوچرخه‌سواری و دو و میدانی، پنج آلاچیق، نمازخانه، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی، رختکن و دو آب‌نما را از امکانات بوستان بانوان ارم برشمرد.

انتهای پیام/2202/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول