اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور:

ایجاد آرامش در بین حادثه دیدگان از دغدغه‌های هلال احمر کشور است

مشاور عالی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ایجاد آرامش و نشاط در بین حادثه دیدگان و نیازمندان را دغدغه اعضای این جمعیت در سراسر کشور عنوان کرد.

ایجاد آرامش در بین حادثه دیدگان از دغدغه‌های هلال احمر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهدی سالم ظهر امروز در مراسم تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی به مناسبت روز جهانی داوطلب، اظهار داشت: در حال حاضر 700 هزار نفر داوطلب فعال در سراسر کشور عضو جمعیت هلال احمر هستند که ایجاد آرامش و نشاط در بین حادثه دیدگان و نیازمندان دغدغه اصلی این افراد است.

وی تصریح کرد: هم اکنون چهار هزار خانه داوطلبی در کشور وجود دارد که خدمات لازم را به جامعه هدف جمعیت ارائه می‌دهد.

مشاور عالی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف انسان دوستانه خود طرح‌های متنوعی را با هدف حمایت از نیازمندان و حادثه ‌دیدگان به مرحله اجرا در می‌آورد.

سالم با بیان اینکه طرح نیابت از جمله طرح‌های مهم هلال احمر در راستای دلجویی و سرکشی به سالمندان است، متذکر شد: خوشبختانه جمعیت هلال احمر ایران به واسطه اجرای این طرح موفق به دریافت جایزه توسعه فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ در سال 2013 شده است.

وی، اجرای طرح ارمغان مهر، توزیع سبد غذایی به محرومین، اعزام تیم‌های پزشکی، اجرای طرح‌های همای رحمت، طرح ملی کاروان سلامت و اعزام تیم‌های داوطلبی برای آموزش کمک‌های اولیه و خدمت به محرومان را از دیگر اقدامات این نهاد در راستای کمک به نیازمندان و حادثه ‌دیدگان عنوان کرد.

مشاور عالی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور خاطر نشان ساخت: فعالیت‌های هلال احمر بر دو محور نو پدید و باز پدید انجام می‌شود که فعالیت‌های نوپدید براساس نیاز و درخواست جامعه و مطابق با دستورالعمل سازمانی انجام می‌شود و فعالیت‌های باز پدید ادامه فعالیت‌های پیشین است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز از ساماندهی 25 هزار داوطلب در این جمعیت خبر داد و گفت: روز جهانی داوطلب فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل و قدردانی از زحمات داوطلبان است.

مرتضی سلیمی افزود: داوطلبان بازوی اصلی جمعیت هلال احمر در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک اگر همکاری و دلسوزی داوطلبان نباشد جمعیت هلال احمر نمی‌تواند هیچ برنامه‌ای را به انجام برساند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان داشت: در حال حاضر داوطلبان جمعیت هلال احمر از بین قشرهای مختلف مردم اعم از شخصیت‌های ملی و مذهبی، سیاسی، علمی، دانشگاهی و بسیاری از جوانان تشکیل شده است.

محمد زمانی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز برگزاری طرح ملی فرشتگان رحمت، اجرای طرح حمایت ماندگار، طرح ملی همای رحمت، آموزش کمک‌های اولیه و مدیریت بحران به پرسنل سازمان‌ها و ادارات استان، برگزاری دوره آموزشی رابطین خبری داوطلبان، حضور داوطلبان و پزشکان در مناطق مختلف شهری و روستایی و... را از برنامه‌های انجام شده این جمعیت طی هشت ماه گذشته عنوان کرد.

در این مراسم از داوطلبان برتر و هیئت‌مدیره جمعیت هلال احمر استان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول