اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار:

‌نیروهای بومی ‌توسعه سیستان و بلوچستان ‌را بیش از پیش فراهم می‌آورند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ‌نیروهای بومی ‌توسعه سیستان و بلوچستان ‌را بیش از پیش فراهم می‌آورند.

‌نیروهای بومی ‌توسعه سیستان و بلوچستان ‌را بیش از پیش فراهم می‌آورند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، حامدعلی مبارکی در نشست با خیرین مدرسه‌ساز با اشاره به فرهنگ غنی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این نشست‌ها به منظور تشدید همکاری‌های فی مابین در راستای اجرایی کردن مسائل فرهنگی و زیرساخت‌های توسعه آن بسیار حائز اهمیت است و ما امیدواریم با ارایه راهکارهای جدید در حد توان با گروه‌های مختلف اجتماعی از جمله مذهبی، علمی و اقتصادی با توان و همت بیشتری در راه دستیابی به اهداف پیشرفت استان و آیندگان که همانا کودکان هستند تلاش کنیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن تقدیر از زحمات اعضای این انجمن و فعالان استانی آن گفت: استفاده از نیروهای بومی در جلب مشارکت و کمک بستر رشد و توسعه استان را بیش از پیش فراهم می‌آورد و برای پیشرفت توسعه منطقه امیدواریم این گونه تصمیمات ادامه‌دار باشد.

وی افزود: انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی (حامی) با همراهی و همدلی از خیرین این عرصه بوجود آمد و هدف آن جمع آوری کمک‌های معنوی و مادی علاقمندان و سازماندهی کردن با کارشناسی و نیازسنجی در مناطق محروم وجوه اهدایی مردم را صرف ساخت مدرسه در این مناطق کند و مهم‎ترین رویکرد آن حمایت از دانش‌آموزان ضمن تحصیل با برگزاری کلاس‌های مفید آموزشی، کمک آموزشی و پرورش آنها در راستای کسب علم است. 

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول