اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

تنها فاکتور مقابله با جنگ نرم ترویج فرهنگ اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: تنها فاکتور مقابله با جنگ نرم، ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه است و دانش‌آموزان مدارس صدرا در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

تنها فاکتور مقابله با جنگ نرم ترویج فرهنگ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، محمدکاظم رحیمی‌نژاد که ظهر امروز به همراه مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان یزد در جمع دانش‌آموزان مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای پسرانه ابرکوه حضور پیدا کرده بود، با تقدیر از راه ثوابی که دانش‌آموزان این مدرسه برای تحصیل برگزیده‌اند، اظهار داشت: امروز برخی فکر می‌کنند که در کشور به واسطه نفس داشتن جمهوری اسلامی، همه چیز در جای خود قرار دارد در حالی که شما دانش‌آموزان مدارس صدرا، بهتر از هر کسی می‌دانید که در جنگ تمام عیار قرار داریم.

وی بیان کرد: در این میان، تنها یک فاکتور مقاومتی برای مقابله با این تهاجم وجود دارد و آن ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه است وگرنه از لحاظ امکانات، دشمن در بالاترین سطح نسبت به ما قرار دارد.

رحیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: نباید خیالمان راحت باشد و احساس خطر نکنیم بلکه باید با نگاهی جامع، وظیفه سنگینی را که پذیرفته‌ایم و بردوش داریم، انجام دهیم و در این میان دانش آموختگان مراکزی چون مدرسه صدرا، وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: همکاران ما در سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ما این احساس وظیفه را داشته‌اند و ایجاد مدارس صدرا در همین راستا صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: پیشرفت‌های خوبی در این زمینه حاصل شده است و نتیجه آن به گونه‌ای رقم خورده تا در کنار سایر رشته‌های تحصیلی، انسان‌هایی مبلغ و عامل را نیز پرورش دهیم.

انتهای پیام/2464/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول