اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

امام (ره) الگوی جدید حکومتی را به جهان ارائه کرد

رئیس پلیس گیلان گفت: امام (ره) با تشکیل نظام اسلامی الگوی جدید حکومتی را به جهان ارائه کرد.

امام (ره) الگوی جدید حکومتی را به جهان ارائه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در دومین جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان وقوع انقلاب اسلامی را برگرفته از قیام عاشورای حسینی (ع) دانست و تصریح کرد: مردم ایران با تاسی از قیام امام حسین (ع) در مقابل حکومت طاغوت ایستادگی کردند.

وی پیروزی و شهادت در فرهنگ اسلامی را پیروزی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزش‌های اسلامی، قیام مردمی و رهبری امام (ره) به پیروزی رسید.

قائدرحمتی با بیان اینکه مردم ایران از ظلم رژیم ستم‌شاهی به ستوه آمده بودند، تصریح کرد: امام (ره) با تشکیل نظام اسلامی الگوی جدید حکومتی را به جهان ارائه کرد.

رئیس پلیس گیلان به ارائه الگوی روش زندگی عقلانی در دمکراسی غربی اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی با هرگونه سلطه‌گری مخالف است.

وی نظام اسلامی را حکومتی اجتماعی، فرهنگی و مدنی توصیف کرد و یادآور شد: مسجد محل پایه‌ریزی اساسی‌ترین موضوع‌ها در جامعه اسلامی است.

قائدرحمتی با اشاره به اینکه رویداد تاریخی انقلاب اسلامی پس از گذشت 34 سال باید به طور دقیق بازخوانی شود، بیان کرد: آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود.

رئیس پلیس گیلان، آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا را رویکرد کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان ذکر کرد و افزود: ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس یکی از آثار انقلاب اسلامی در راستای فرهنگ اسلامی است.

وی، شهامت‌ها و شجاعت‌ها در دفاع مقدس را نتیجه فرهنگ اسلامی دانست و اظهار کرد: ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس با ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه اتفاق افتاد.

قائدرحمتی، فاصله گرفتن از ارزش‌ها را گام برداشتن در راه دشمنان انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: اگر در راستای برنامه‌های انقلاب زاویه‌ای پیدا کردیم باید در اجرای برنامه‌ها بازنگری کنیم.

رئیس پلیس گیلان، نقش و جایگاه نیروهای مسلح از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون را بی‌بدیل عنوان کرد و یادآور شد: ابعاد مختلف ایثارگری نیروهای مسلح باید احصاء شود.

وی بر زنده نگه‌داشتن آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: استفاده از تجربه گران‌قدر پیشکسوتان نیروهای مسلح در ادامه روند انقلاب تاثیرگذار است.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول