اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 12 بهمن امسال صورت می‌گیرد

رژه موتوری نیروهای مسلح در گیلان

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح همزمان با 12 بهمن امسال در این استان خبر داد.

رژه موتوری نیروهای مسلح در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول جلائی بعد از ظهر امروز در دومین نشست کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان با اشاره به آغاز ماه صفر اظهار کرد: ماه صفر که منتهی به رحلت پیامبر (ص) می‌شود، یکی از جان‌سوزترین ایام در تاریخ مسلمانان است.

وی به ایجاد جریان انحرافی پس از رحلت پیامبر (ص) در اسلام اشاره کرد و افزود: جریان انحرافی پس از رحلت پیامبر (ص) از آرمان‌های اسلام فاصله گرفت و بین قرآن و عترت شکاف ایجاد شد.

جلائی ادامه مسیر انقلاب اسلامی پس از امام (ره) توسط مقام معظم رهبری را از مباهات خواند و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مسیر امام راحل را ادامه دادند و این روند منجر شد که انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان موفقیت‌های آرمان‌های انقلاب اسلامی را برگرفته از تجربه پس از رحلت پیامبر (ص) دانست و بیان کرد: وجود حافظان بزرگی مانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امر مذکور را محقق کرده است.

وی به تفاوت ظاهری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران از لحاظ ماموریتی دارای وجه اشتراک حفظ نظام اسلامی هستند.

جلائی نیروهای مسلح را عصای موسی در دست مقام معظم رهبری برای مقابله با فرعونیان چموش زمانه توصیف کرد و افزود: تا زمانی که بتوانیم به ولایت و رهبری متصل باشیم اطمینان داریم در خط امام (ره) و امت هستیم و انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان نمی‌افتد.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در ادامه خواستار برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح در استان شد و اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و نظامی را می‌توان در نمایشگاه مذکور تجمیع کرد.

وی از رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان از مسیر فرودگاه سردار جنگل تا مزار شهدای تازه‌آباد همزمان با 12 بهمن امسال در شهر رشت خبر داد و یادآور شد: بخشی از فعالیت‌های دهه فجر در قالب مناسبت‌ها برگزار می‌شود.

جلائی بر خدمات‌رسانی نیروهای مسلح در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم تاکید کرد و افزود: ظرفیت بازنشسته‌ها در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی لحاظ می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان اجرای صبحگاه مشترک و اقامه نماز وحدت را از جمله برنامه‌های نیروهای مسلح همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان دانست و اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول