اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی:

تامین اجتماعی البرز در پرداخت مطالبات نیاز به حمایت مسئولان دارد

مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: اداره کل تامین اجتماعی البرز در پرداخت مطالبات نیاز به حمایت مسئولان استانی دارد.

تامین اجتماعی البرز در پرداخت مطالبات نیاز به حمایت مسئولان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز، رضا امینی افزود: این سازمان که 18 نوع خدمات ارایه می‌دهد به دلیل گسترده بودن تعهدات، سازمانی متکی به درآمد و منابع خود است.

وی اظهار کرد: استان البرز نمایی از تهران دارد و به دلیل بالا بودن سطح فرهنگ و دانش مخاطبان ما، توقعات و روحیه مطالبه‌گری بالایی دارند.

امینی با بیان اینکه البرز استانی صنعتی است و مطالبات سازمان در آن زیاد است، گفت: استان البرز با داشتن 15 هزار مقرری‌بگیر بیمه بیکاری و 95 هزار مستمری‌بگیر نیاز به حمایت مسئولان استانی در پرداخت مطالبات دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: اکنون 380 هزار بیمه‌شده اصلی، 93 هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر و 15 هزار نفر مقرری‌بگیر بیکاری، تحت پوشش تامین اجتماعی در این استان هستند که این تعداد با احتساب افراد تحت پوشش آنها به یک میلیون و 200 هزار نفر می‌رسند.

عبدالرحمن تاج‌الدین افزود: هزینه‌های تأمین اجتماعی این استان ماهیانه 750 میلیارد ریال است که در حوزه‌های بیمه‌ای و درمانی پرداخت و هزینه می‌شود.

وی با اشاره به فرسوده بودن ساختمان‌های موجود مراکز بیمه‌ای و درمانی استان البرز گفت: امکان خدمات درمانی مناسب در چنین ساختمان‌هایی وجود ندارد و در این خصوص نیاز به حمایت استاندار و مساعدت مسئولان داریم.

تاج‌الدین بیان کرد: کارکنان تامین اجتماعی در استان البرز همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید هستند و امیدواریم بتوانیم بیش از گذشته به مردم و مخاطبان این سازمان خدمات مناسبی ارایه دهیم.

مرتضی سلامی مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز نیز با اشاره به مشکلات موجود در مراکز تابعه سطح استان گفت: اکنون 1800 میلیون ریال مطالبات معوق داریم و این امر تأمین هزینه‌هایمان را با مشکل مواجه کرده است.

وی خواستار حمایت استاندار و مسئولان مربوطه از تامین اجتماعی شد تا بتوانند خدمات درمانی و بیمه‌ای مطلوب به بیمه‌شدگان ارایه کنند.

وی گفت: اکنون مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در بخش درمان دارای هشت مرکز درمانی شامل یک بیمارستان، یک دی کلینیک، دو پلی کلینیک تخصصی، سه درمانگاه و یک مرکز دندانپزشکی و در بخش درمان غیرمستقیم با حدود یک‌هزار و 450 مراکز طبی و تشخیصی طرف قرارداد، به بیمه‌شدگان استان خدمات ارایه می‌کند.

وی اظهار کرد: استان البرز یکی از استان‌هایی است که منابع موجود، جوابگوی نیازهای بیمه‌شدگان و مردم نیست و در این راه نیاز به حمایت مسئولان استان در ایجاد مراکز درمانی داریم.

انتهای پیام/2302/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول