اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی گیلان:

انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین (ع) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی گیلان انگیزه الهی را سبب پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین (ع) است.

انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام علی‌اصغر جهانی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: رهبری، حضور مردم در صحنه و هم‌نوایی ملت با رهبری در اعتراض به وضعیت حاکم بر جامعه از عناصر تشکیل جمهوری اسلامی ایران است.

وی انگیزه الهی را سبب پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دهه فجر فرصتی برای نشان دادن دستاوردهای نظام اسلامی به دنیا است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

جهانی در ادامه به پشتوانه مردمی قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: تمام مردم به وضعیت موجود معترض بودند اما نقش‌آفرینی دشمن در ایجاد تفرقه بین امام حسین (ع) و امت مانع از رسیدن به پیروزی در میدان نبرد شد.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان همچنین برتری‌طلبی را عامل شکل‌گیری فتنه سال 88 خواند و بیان کرد: باید آگاه باشیم و نگذاریم تهدید و تبلیغ دشمن ما را از اصل ولایت فقیه دور کند.

وی اضافه کرد: بعضی از افراد اظهار می‌کنند در صورت آشتی با آمریکا تمام مشکلات کشور برطرف می‌شود اما این سخنان تنها تبلیغات است.

*برنامه‌های دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود

جانشین کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور بر حمایت از برنامه‌های خودجوش محلی در ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی به تمام مردم تعلق دارد و نقش کمیته مذکور هدایت برنامه‌های دهه فجر است.

حجت‌الاسلام روح‌الله موسوی تصریح کرد: با شناسایی ظرفیت‌ها و بهره‌گیری مناسب از فرصت‌ها می‌توان با کمترین هزینه برنامه‌های شایسته‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اجرا کرد.

انتهای پیام/84001/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول