اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت ساری:

70 درصد مراکز بهداشتی ساری استیجاری هستند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ساری گفت: 70 درصد مراکز بهداشتی شهرستان ساری استیجاری هستند.

70 درصد مراکز بهداشتی ساری استیجاری هستند

عقیل برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره فعالیت مجمع خیران سلامت مرکز استان مازندران، اظهار داشت: مجمع خیران با هدف کمک به بهسازی و تجهیز مراکز درمانی مرکز استان مازندران شکل گرفت.

وی تصریح کرد: در این مجمع تعدادی از افراد و خوشنام شهرستان ساری حضور دارند که قرار است برای بهسازی و نوسازی مراکز بهداشتی درمانی مرکز استان مازندران کمک کار دولت باشند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ساری با اعلام اینکه بیش از یک هزار خانه بهداشت و مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان ساری وجود دارد که برخی از این مراکز نیاز به بهسازی و تجهیز دارد، خاطرنشان کرد: 70 تا 80 درصد مراکز بهداشتی درمانی ساری استیجاری است.

وی با بیان اینکه مراکز بهداشتی موجود در شهر ما مناسب نیست، بیان داشت: تنها مرکز بهداشتی درمانی مناسب شهرستان ساری مرکزی بهداشتی است که سلمان فارسی واقع قرار دارد.

این مسئول با اعلام اینکه بودجه عمرانی که به ادارات و سازمان‌ها در سال جاری تعلق گرفت 14 درصد از صد در صد اختصاص داده شده است، بیان داشت: اختصاص این مبلغ اعتبار کفاف ساخت‌و‌سازها در حوزه درمان را نمی‌دهد.

برزگر، نخستین اقدام مجمع خیران بهداشت استان مازندران را بهسازی و نوسازی بخشی از تجهیزات مراکز بهداشت درمانی که دارای تجهیزات فرسوده هستند، اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم با کمک خیران بهداشتی گامی مناسب برای توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی مرکز استان مازندران برداشته شود.

این مسئول به کارگیری کمک خیران بهداشت برای ساماندهی و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی نقاط دور دست شهرستان ساری را دیگر برنامه‌های این مجمع اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم که با کمک خیران بهداشتی بخشی از مشکلات بهداشتی مرکز استان مازندران را با کمک دولت و همدلی خیران سلامت رفع کنیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ساری نخستین گام مجمع خیران بهداشت مرکز استان مازندران را تجهیز یک مرکز دندان‌پزشکی در شهرستان ساری اعلام کرد و گفت: توافقات اولیه برای تجهیز این مرکز بهداشتی درمانی انجام شد که به بزودی این مرکز در شهرستان ساری با تعرفه مناسب دولتی فعالیتش را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/86004/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول