اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / استاندار گیلان مطرح کرد

تعهد دولت در برطرف کردن مشکل مسکن مهر

استاندار گیلان بر برطرف کردن مشکل مسکن مهر تاکید کرد و گفت: دولت متعهد شده است مشکل مسکن مهر را برطرف کند.

تعهد دولت در برطرف کردن مشکل مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به وجود یک‌هزار متخصص گردشگری درمان در گیلان اظهار کرد: گردشگری سلامت و درمان از قابلیت‌های استان است. 

وی خواستار ارائه برنامه از طرف اتاق بازرگانی گیلان شد و افزود: اتاق بازرگانی باید اتاق فکر و اندیشه برای صادرکنندگان باشد. 

نجفی، بر رابطه و هماهنگی با کشورهای همسایه به منظور صادرات خدمات، فنی، آموزشی و دانشگاهی تاکید کرد. 

استاندار گیلان در ادامه بر برطرف کردن مشکل مسکن مهر تاکید کرد و یادآور شد: دولت متعهد شده است مشکل مسکن مهر را برطرف کند. 

وی ارتباط با رسانه ملی، ارباب جراید و نشریات استانی را از وظایف مدیران خواند و تصریح کرد: مدیران باید بتوانند عملکرد دستگاه‌ها را به مردم ارائه کنند. 

نجفی با بیان اینکه جلسه شورای تامین شهرستان‌ها و استان باید به طور مرتب تشکیل شود، اظهار کرد: در بخش سیاست و امنیت استان باید حضور جدی داشته باشیم. 

این مسئول به قابلیت‌های سازمان نظام مهندسی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 14 هزار نیروی متخصص در سازمان مذکور عضو هستند.

استاندار گیلان بر فعال شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان تاکید کرد و افزود: گیلان در بخش خدمات مهندسی کشاورزی می‌تواند صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشورها داشته باشد. 

وی با اشاره به اینکه بعضی از شوراهای شهر گیلان به دنبال شهرداران بی‌تجربه و کم‌سواد هستند، خاطرنشان کرد: افراد با تجربه و کارآمد بسیاری در جامعه وجود دارند. 

نجفی در ادامه سرمایه‌گذاری در آموزش افراد متخصص را یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی در هر کشور دانست و اظهار کرد: دانشگاه‌های گیلان باید از حالت جزیره‌ای خارج شوند و رقابت‌گرا باشند. 

استاندار گیلان با بیان اینکه دانشگاه‌ها از بخش برنامه‌ریزی استان خارج شدند، تصریح کرد: دانشگاه‌ها در طرح‌های توسعه گیلان جایگاهی ندارند و باید از پایان‌نامه‌های دکترای دانشگاه‌ها برای برطرف کردن مشکلات جامعه استفاده شود. 

به گزارش فارس، در جلسه مذکور حسین داداشی مشاور و محمدولی روزبهانی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار گیلان معرفی شدند. 

انتهای پیام/84001/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول