اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

تأمین خدمات عمومی مسکن مهر در اولویت است

فرماندار ابرکوه گفت: تأمین خدمات عمومی مسکن مهر مورد توجه جدی مسئولان قرار دارد.

تأمین خدمات عمومی مسکن مهر در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده، ظهر امروز در جلسه‌ای که با موضوع پیگیری رفع نیازمندی‌های مناطق جدید شهری ابرکوه (سایت مسکن مهر) برگزار شد، اظهار داشت: تامین خدمات عمومی مناطق جدید شهری از اولویت‌های شهرستان است و همه باید در رفع این نیازها بکوشند.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات به عمل آمده در سایت مسکن مهر این شهرستان بیان کرد: دو واحد آموزشی و یک باب مسجد در این منطقه در حال ساخت است.

برزگرزاده افزود: برای در نظر گرفتن زمین برای ایجاد فضای ورزشی و کتابخانه استاندارد باید در زمینه وضعیت کاربری‌های مختلف سایت مسکن مهر اقدام لازم از طرف مسئولان اعمال شود.

وی ادامه داد: تراکم جمعیتی مسکن مهر و بافت جوان آن می‌طلبد که مسئولان ذیربط، موضوع خدمات‌رسانی عمومی به این نقطه جدیدالاحداث را در دستور کار قرار داده و مجدانه پیگیری کنند.

در این جلسه همچنین مقرر شد؛ شورای مسکن مهر به شیوه معمول ماهانه تشکیل جلسه دهد و با در نظر گرفتن اولویت‌ها، اقدامات لازم انجام گیرد و برای طرح موارد مربوط به حوزه اجتماعی، فرهنگی و امنیتی نیز به لحاظ اهمیت موضوع جلسات ویژه تشکیل شود.

انتهای پیام/2464/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول