اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

حضور 400 راهدار در طرح زمستانی در محورهای استان زنجان

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 400 مامور راهداری در طرح زمستانی در محورها و جاده‌های استان زنجان حضور دارند.

حضور 400 راهدار در طرح زمستانی در محورهای استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کلیم‌الله وثوقی ظهر امروز در مراسم آغاز طرح زمستانی اظهار داشت: استان زنجان دارای 5 هزار و 700 کیلومتر راه است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به قرار گرفتن استان زنجان در مسیر ترانزیتی تصریح کرد: قرار گرفتن استان زنجان در این جایگاه موجب شده که 15 استان از خدمات راهداری استان زنجان استفاده کنند.

وی به شرایط خاص آب و هوایی استان زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: استان زنجان به دلیل داشتن آب و هوای سرد در فصل زمستان نیاز به توجه ویژه دارد.

این مسئول از فعالیت‌های راهداری استان زنجان در سال گذشته یاد کرد و گفت: ماموران راهداری در سال‌جاری 400 نفر در بیش از 28 نقطه استان زنجان به ارائه خدمات به هم‌ استانی‌های می‌پردازند.

وثوقی با بیان اینکه گردنه‌های متعددی در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: 20 اکیپ‌های راهداری در گردنه‌های استان مستقر می‌شوند تا در شرایط خاص سریع‌تر در محل‌های مورد نظر حضور یابند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه راهداران آماده پذیرایی از در راه‌ماندگان هستند، بیان داشت: همکاران ما در هلال‌احمر نیز همواره در مواقع بحران به کمک راهداران می‌آیند.

وی از اولویت‌بندی محورهای استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: برای مثال در محور زنجان به طارم محور خان‌چایی اولویت نخست و محور تهم اولویت دوم را در بازگشایی دارد.

این مسئول با بیان اینکه امکان بازگشایی راه‌های روستایی به صورت همزمان نیست، گفت: از روستاییان می‌خواهیم با صبوری و تامل راهداران را در امر بازگشایی مسیر همراهی کنند.

وثوقی از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و اضافه کرد: رانندگان پیش از آغاز سفر با ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 1000241141 و یا تماس با شماره 7272027 می‌توانند از وضعیت راه‌های استان آگاهی پیدا کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ضمن اینکه از رانندگان خواست در سفرهای خود به مناطق کوهستانی و برفگیر از زنجیر چرخ استفاده کنند، متذکر شد: رانندگان برای اینکه سفر مطمئنی داشته باشند، پیش از سفر از سلامت سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/73002/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول