اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اجرای طرح زمستانی انجام شد

ارتقای امکانات و تجهیزات پلیس‌راه استان البرز

رئیس پلیس‌ استان البرز گفت: همزمان با اجرای طرح زمستانی در محورهای مواصلاتی استان امکانات و تجهیزات پلیس‌راه استان افزایش یافت.

ارتقای امکانات و تجهیزات پلیس‌راه استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدعلی گودرزی ظهر امروز در رزمایشی که با حضور تیم‌های پلیس‌راه و سازمان‌های امدادی برگزار شد، اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم و توسعه خدمت‌رسانی به آنان به ویژه در راه‌های استان البرز یکی از مهم‌ترین وظایف ما است.

وی با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس‌راه استان البرز افزود: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده‌شده امکانات و تجهیزات پلیس‌راه به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم نیز ارتقا یافته است.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های اساسی برای ارائه خدمات بیشتر به مردم انجام شده است، گفت: تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان البرز مستقر خواهند شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح اقدامات اساسی به منظور رفع موانع ترافیکی، امداد و نجات و کمک به مسافران در مواقع نیاز انجام می‌شود.

وی افزود: البته اداراتی مانند راه و ترابری، حمل و نقل جاده‌ای، هلال‌احمر، اورژانس و سایر سازمان‌ها برای بهتر برگزار شدن این طرح پلیس را یاری می‌کنند.

رئیس پلیس استان البرز در ادامه سخنان خود افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و روان‌سازی ترافیک، جلوگیری از انسداد جاده‌ها و ترافیک احتمالی را از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح زمستانی عنوان کرد و گفت: رسیدگی سریع به حوادث جاده‌ای و امدادرسانی به موقع به مسافران و در راه ماندگان نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

*برخورد قانونی با خودروهای فاقد زنجیرچرخ

گودرزی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه تمامی رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز را دارند باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند، گفت: در غیر اینصورت با این رانندگان برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا همچنین تمامی شرکت‌های باری و مسافربری نیز موظف هستند که خودروهایشان را در طول طرح به زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن مجهز کنند.

*فعال شدن 35 تیم پلیس‌راه در جاده‌های استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در اجرای طرح زمستانی 35 تیم پلیس‌راه در جاده‌های استان حضور دارند، افزود: در این راستا دو پایگاه ثابت نیز در محورهای کوهستانی فعال شده است.

به گفته گودرزی، طرح زمستانی تا 20 اسفند ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول