اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

طرح زمستانی گیلان با رویکرد پیشگیرانه باشد

فرمانده انتظامی گیلان گفت: تمام اقدام‌ها در طرح زمستانی گیلان با رویکرد پیشگیرانه باشد.

طرح زمستانی گیلان با رویکرد پیشگیرانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی صبح امروز در نشست مجریان طرح زمستانی سال 92 در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوب و تدابیر برای اجرای طرح زمستانی اندیشیده شده است، اظهار کرد: خرسند هستیم از اینکه این تدابیر و برنامه‌ریزی در عمل نیز اجرا می‌شود.

وی ضرورت اجرای طرح زمستانی را بسیار مهم خواند و افزود: حوزه ترافیک یکی از مقدس‌ترین خدمات محسوب می‌شود زیرا مستقیم با جان و مال مردم سر و کار دارد.

رئیس پلیس گیلان خدمت به مردم را مقدس‌ خواند و گفت: هر خدمتی که برای مردم انجام شود مقدس است اما حوزه ترافیک اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: هرگاه در این حوزه تلاش بیشتری صورت گیرد از گستردگی خسارات و تلفات جلوگیری می‌شود و این یک توفیق بسیار بزرگی است.

قائدرحمتی با تاکید بر اینکه تمام اقدام‌ها باید جنبه پیشگیرانه داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر شرایط خاصی ایجاد شد باید بتوانیم اقدام‌های فوری را انجام دهیم.

وی یادآور شد: اقدام‌های ما می‌تواند میزان گستردگی خسارات را محدود کند و باید به مرحله‌ای برسیم که هیچ خسارتی ایجاد نشود به همین منظور تمام فعالیت‌ها باید با رویکرد پیشگیرانه اجرا شود.

فرمانده انتظامی گیلان بر هماهنگی بیشتر مجریان طرح زمستانی تاکید کرد و متذکر شد: اکنون این هماهنگی وجود دارد و می‌خواهیم هماهنگی‌ها بین مجریان افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: کوتاهی و تعلل در انجام کار هدف درست را محقق نمی‌کند و با کار جمعی می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

قائدرحمتی با بیان اینکه هماهنگی‌ها باید در سطح اجرا به نقطه قابل اطمینان برسد، یادآور شد: اقدام‌ها باید بسیار مطلوب انجام شود.

وی به شرایط جوی گیلان اشاره کرد و متذکر شد: باید پیش‌بینی‌های لازم برای ایجاد مکان‌هایی در نزدیک‌ترین نقاط مخاطره‌آمیز گیلان برای اسکان و رفاه حداقلی ضروری هموطنان در نظر گرفته شود.

قائدرحمتی از همکاری و تلاش رسانه‌ها به صورت ویژه قدردانی کرد و یادآور شد: همکاری رسانه‌ها و مردم می‌تواند خدمات پلیس را تکمیل کند.

انتهای پیام/2300/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول