اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 4 میلیارد ریال

میدان شورای شهربابک تا پایان آذرماه احداث می‌شود

معاون فنی و شهرسازی شهرداری شهربابک گفت: در راستای اجرای طرح تفصیلی ‌و رفاه همشهریان میدان شهرداری شهربابک با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال احداث می‌شود.

میدان شورای شهربابک تا پایان آذرماه احداث می‌شود

مهرعلی پیل‌افکن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تفضیلی، عمران شهری ‌و رفاه همشهریان میدان شهرداری شهربابک با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی عنوان کرد: این میدان در محدوده تقاطع خیابان‌های تختی‌، آیت‌الله کاشانی و تقاطع بلوار جمهوری اسلامی و بلوار شهدای هفت تیر احداث می‌شود تا از گره ترافیکی و حوادث و مشکلات این محدوده جلوگیری کند.

پیل‌افکن ابراز داشت: ایجاد 2 هزار و 500 متر مربع فضای سبز میدانی، 3 هزار و 200 متر خیابان‌های اطراف‌، یک هزار متر مکعب زیر‌سازی و 500 متر جدول‌گذاری در این طرح دیده شده است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرای این طرح با موافقت شورای ترافیک و شورای اسلامی شهر شهربابک از ‌شنبه آغاز شده و امیدواریم تا پایان آذر ماه به بهره‌برداری برسد.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری شهربابک افزود: اصلاح هندسی و احداث فضای سبز واقع در تقاطع بلوار شهدای هفت‌ تیر و همچنین جاده اصلی در محدوده سقاخانه و اصلاح ورودی‌ها از سمت یزد به داخل شهر و از سمت شهر به سمت سیرجان در دستور کار شهرداری است.

وی گفت: این طرح‌ها با توجه به موافقت در جلسه شورای ترافیک پس از اخذ مجوز از شورا و شهرداری تا پایان سال اجرا و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/80023/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول