اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ایرانشهر خبر داد

اجرای عملیات احداث میدان جمهوری با 20 درصد پیشرفت

شهردار ایرانشهر گفت: اجرای عملیات احداث میدان جمهوری ایرانشهر برای بازسازی بافت فرسوده و نصب المان‌هایی که با فرهنگ اسلامی همخوانی داشته باشد ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

اجرای عملیات احداث میدان جمهوری با 20 درصد پیشرفت

نعیم پناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با تخصیص اعتباری بالغ بر 217 میلیون تومان آسفالت خیابان‌های مقابل بوستان نماز آسفالت شد.

این مسئول عنوان کرد: مساحت این خیابان‌ها 7500 متر مربع بوده که عملیات اجرایی آن به‌طور کامل انجام شده است.

شهردار ایرانشهر افزود: بودجه اختصاص یافته به این پروژه از دو محل اعتبارات شهرداری و همیاری‌ها است که 40 درصد آن از طریق شهرداری و 60 درصد آن از طریق همیاری هزینه شده است.

وی با اشاره به اقدامات آینده این شهرداری گفت: خیابان طالقانی حد فاصل مالکی تا آزادی، زیرسازی و آسفالت باند غربی بلوار شهید مرادی ـ خیابان 16 متری دکتر فاطمی و خیابان 24 متری حد فاصل میدان امام؛ سعدی و خیابان کارگر از دیگر پروژه‎های در حال بررسی است که در صورت تامین اعتبار بعد از ماه مبارک رمضان کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.

پناه عنوان کرد: در راستای بازسازی بافت‌های فرسوده و زیباسازی سطح شهر ایرانشهر شهرداری این شهر اقدام به نصب المان شهری با نماد چهار قل (چهار سوره قرآن)، در میدان جمهوری کرده است.

این مسئول گفت: اجرای عملیات احداث میدان جمهوری برای بازسازی بافت فرسوده و نصب المان‌هایی که با فرهنگ اسلامی همخوانی داشته باشد با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

شهردار ایرانشهر ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طراحی و نصب المان‌های فرهنگی و مناسبتی، در دستور کار قرار گرفت و المان چهار قل در میدان جمهوری در خردادماه سال‌ جاری کلید خورد.

وی متذکر شد: با توجه به گرمای شدید و عدم چسبندگی ملات سیمان با سنگ فرش این پروژه با کمی تاخیر صورت خواهد گرفت.

پناه در پایان اذعان داشت: هزینه اجرای پروژه از محل اعتبارات جاری است که امیدواریم تا هفته دولت به اتمام برسد.

انتهای پیام/75005/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول