اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج اعلام کرد

پیشرفت 65 درصدی احداث میدان امام رضا در سنندج

شهردار سنندج با اشاره به پیشرفت 65 درصدی ساخت میدان امام رضا در این شهر گفت: هزینه احداث این میدان بالغ بر 7 میلیارد ریال است.

پیشرفت 65 درصدی احداث میدان امام رضا در سنندج

کامیاب شادمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه میدان امام رضای این شهر در محور سنندج به سقز در حال ساخت است، اظهار کرد: عرض این میدان 20 متر و طول آن 380 متر است.

وی در خصوص پیشرفت‌های کار در این میدان با اشاره به اجرای کامل طرح جاده دسترسی ترمینال سقز به جاده ننله، مشخصات این قسمت از پروژه را 12 متر عرض و 380 متر طول عنوان کرد.

شهردار سنندج افزود: در حال حاضر 120 متر در لاین غربی شامل تمامی عملیات زیر و روسازی و اجرای دو لایه آسفالت در میدان امام رضا صورت گرفته است.

شادمان با اشاره به پیشرفت 65 درصدی ساخت میدان امام رضا در این شهر گفت: هزینه احداث این میدان بالغ بر 7 میلیارد ریال است.

وی با تأکید بر اینکه عملیات احداث میدان امام رضا در این محور با جدیت در حال اجراست گفت: این میدان دارای دو لاین ورودی و خروجی به طول 100 متر و دارای عرض 10 متری است.

شهردار سنندج در ادامه با بیان اینکه پروژه ساخت میدان امام رضا به دلیل معارض تأسیساتی و ملکی مدتی متوقف شده بود، گفت: با پیگیری‌های لازم معارض تاسیساتی در حال حاضر رفع شده است.

شادمان با بیان اینکه در خصوص رفع معارض ملکی هم اقدامات لازم در خصوص توافق با مالکان صورت گرفته است وعده داد در آینده نزدیک از این میدان بهره‌برداری خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه رشد و پیشرفت شهر سنندج و برخورداری شهروندان از رفاه و آسایش متناسب با شأن آنها فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول