اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

گرایش‌های جناحی و جغرافیایی در انتخاب مدیران در نظر گرفته نمی‌شود

استاندار فارس گفت: در انتخاب مدیران این استان، گرایش‌های حزبی، جناحی و جغرافیایی در نظر گرفته نمی‌شود.

گرایش‌های جناحی و جغرافیایی در انتخاب مدیران در نظر گرفته نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیداحمد احمدی ظهر امروز در پایان جلسه با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان فارس، در بیان ارزیابی خود از این جلسه، اظهار داشت: دیداری سازنده و مثبت صورت گرفت و 14 کارگروه پیشگیری، مقابله و مدیریت بحران با مدیریت استانداری، کارها را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: همان‌گونه که در جلسه تاکید شد، لازم است که نقشه پهنه‌بندی مناطق حادثه‌خیز این استان، تهیه شود.

احمدی با اشاره به اینکه بودجه‌های کشور در سال گذشته کاهش یافته بود، بیان داشت: به نسبت سال گذشته، امسال نیز اعتبارات کاهش پیدا می‌کند که متوجه تمام استان‌ها است.

مقام عالی استان فارس ادامه داد: 80 درصد از بودجه، به پروژه‌های در حال ساخت یا رو به پایان، اختصاص داده می‌شود و کمترین اعتبار برای پروژه‌هایی ا‌ست که به تازگی آغاز شده‌اند.

نماینده دولت در استان فارس در برشمردن پروژه‌های عمرانی با اهمیت فارس، تصریح کرد: آزادراه شیراز ـ اصفهان، خط دوم آب‌رسانی به سد درودزن، راه‌‌آهن شیراز ـ  پل‌گهر، راه‌آهن شیراز ـ خوزستان، راه‌آهن شیراز ـ بوشهر و سد تنگ‌سرخ، از پروژه‌های عمرانی استان است که برای تامین اعتبار آن در پی جذب سرمایه از خط اعتباری چین برای رونق کارها هستیم.

وی همچنین به جذب سرمایه‌های بخش خصوصی از داخل و خارج از کشور تاکید کرد و گفت: اگر دشمن به وسیله تحریم به دنبال شکستن چرخ عمران و توسعه کشور ما است، در مقابل با استفاده از منابع متعدد در سطح کشور حرکت سازنده خود را شتاب می‌بخشیم.

احمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می‌شود در انتخاب مدیران استانداری، عدالت جغرافیایی رعایت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این‌گونه نیست، بلکه در انتصاب‌ها مباحث حزبی، جناحی و جغرافیایی در نظر گرفته نمی‌شود و همچنین برخی از افرادی که بر سر کار آمده‌اند هنوز چندان شناخته‌شده نیستند.

استاندار فارس در ادامه گفت: به عنوان مثال یکی از مدیران از دانشجویان کارشناسی ارشد من بوده که بر اساس شناخت وارد شده و حتی یکی از مدیران، بالادستی همشهری لاری و رفیق من است.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول