اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی خبر داد

محکومیت 3 دفتر پلیس 10+ در خراسان شمالی

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از محکومیت سه دفتر خدمات پلیس 10+ به 700 میلیون ریال جریمه در این استان خبر داد.

محکومیت 3 دفتر پلیس 10+ در خراسان شمالی

امید جلیلی‌تقویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، گران‌فروشی خدمات گذرنامه و کارت پایان خدمت را دلایل محکومیت این دفاتر عنوان کرد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی در این زمینه پرونده‌ای در تعزیرات تشکیل که پس از بررسی و اقدامات کارشناسی، نهایتا این دفاتر به جریمه محکوم شدند.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بر رعایت تعرفه‌های قانونی در مراکز دفاتر خدماتی در این استان هم تاکید کرد.

به گفته وی، در صورت ارائه خدمات بالاتر از تعرفه و نرخ قانونی به طور حتم تعزیرات با متخلفان در چارچوب قانون برخورد خواهد داشت.

جلیلی‌تقویان همچنین در پاسخ به پرسشی درباره پرونده‌های مربوط به زیرمیزی برخی از پزشکان این استان اظهار کرد: این موضوع هم اکنون در حال رسیدگی کارشناسی است.

وی افزود: پس از پاسخ به استعلام‌های تعزیرات حکومتی استان از سوی دانشگاه علوم پزشکی صدور رای در دستور کار این شعبه قرار می‌گیرد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در عین حال عزم تعزیرات برای برخورد با پدیده زیرمیزی در این استان را برشمرد و گفت: البته پیشبرد این موضوع در گرو همکاری دستگاه‌های متولی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی است.

انتهای پیام/63002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول