اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان:

بسیج عامل قوی مشارکت‌های اجتماعی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر تاکستان با بیان اینکه شعار «ما می‌توانیم» از ایمان بسیج نشأت گرفته است، گفت: بسیج عامل قوی مشارکت‌های اجتماعی است.

بسیج عامل قوی مشارکت‌های اجتماعی است

محمد بهرام‌زاده در حاشیه یادواره بسیج کارمندی تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: ایجاد روحیه خودباوری در بین مردم از دستاوردهای تشکیل نهاد مقدس بسیج است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان افزود: بنابر رهنمودهای مکرر مقام معظم رهبری روح خودباوری در بسیج امروز همچنان متجلی و نمایان است؛ بیان و اجرای شعار «ما می‌توانیم» در بسیج نشان‌دهنده  روحیه خودباوری و ایمان به خواستن و توانستن است.

این مسئول، هراس دشمنان از ملت را به واسطه حضور پررنگ بسیج دانست و ابراز داشت: استقرار معنویت در تمامی ارکان جامعه اسلامی امروز از اتحاد سراسری نشأت گرفته و مؤلفه اصلی اتحاد ملی نیز مذهب شیعه و معنویت است و امروز تمامی آموزه‌های دینی و مذهبی در جای جای فعالیت‌های بسیج تجلی یافته است.

وی، خدا محوری را شاخص نخست بسیج برشمرد و عنوان کرد: تمامی فعالیت‌های بسیج امروز حول محور عبودیت و تحقق اسلامیت نظام معطوف و تمرکز یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان حرکت در مسیر رهبری و  مردم مداری بسیجیان را ستودنی خواند و ابراز داشت: حضور ارزشمند یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در مجالس این‌چنینی مایه افتخار و عزت روز افزون برای دانشجویان است.

بهرام‌زاده با بیان اینکه هنگامی که امام راحل فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد کمتر کسی به عمق تفکر و اندیشه معمار انقلاب اسلامی فکر می‌کرد، تصریح کرد: امروز با گذشت سه دهه از انقلاب و حضور مؤثر و ارزشمند بسیج در عرصه‌های مختلف دوراندیشی و اوج معنویت امام راحل آشکار و نمایان شده است و بنابر این زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر تاکستان جا‌نفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان در دوران دفاع مقدس را ستودنی خواند و ابراز داشت: مشارکت اجتماعی و به کارگیری تمامی ظرفیت‌های جامعه برای حل مشکلات کشور امری ضروری و مهم است.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول