اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازی سخت شهرداری تبریز در اهواز

شهرداری برای کسب سومی نیم فصل به مصاف حفاری می‌رود

تیم شهرداری تبریز در صورت پیروزی بر حفاری خوزستان می‌تواند به رتبه سوم جدول صعود کند.

شهرداری برای کسب سومی نیم فصل به مصاف حفاری می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم شهرداری تبریز در اهواز مهمان تیم حفاری خوزستان است.

شهرداری تبریز هفته گذشته برابر تیم زمزم اصفهان به پیروزی یک بر صفر دست یافت و به رده ششم جدول صعود کرد. فاصله نزدیک امتیازات تیم‌های سوم تا هشتم جدول سبب شده که در میانه‌های جدول شاهد تغییرات فراوانی باشیم و هر هفته تیمی به رتبه سوم صعود کند.

شهرداری تبریز در صورت پیروزی بر تیم حفاری خوزستان 23 امتیازی شده و در صورت توقف میثاق تهران می‌تواند در مکان سوم جدول جای گیرد. این در حالی است که بالاترین رتبه شهرداری در این فصل قرار گرفتن در مکان دوم در پایان هفته اول مسابقات بود.

تیم شهرداری تبریز هم‌اکنون با 6 پیروزی دو مساوی و چهار باخت و 20 امتیاز در مکان ششم جدول جای گرفته است.

اما حریف تیم شهرداری تبریز در بازی روز جمعه  تیم قدرتمند حفاری خوزستان است. حفاری در دو بازی گذشته خود برابر هلال احمر به پیروزی رسیده و در مصاف با دبیری تبریز نیز متحمل شکست شده است.

این تیم با 6 برد، سه تساوی و دو باخت در رتبه چهارم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده‌ برابر عملیات غیرصنعتی ماهشهر می‌تواند تا رده دوم صعود کند.

حفاری در این فصل پنج بازی برگزار کرده که در اهواز مقابل تیم‌های زمزم اصفهان و هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی به پیروزی دست یافته است.

این تیم در مصاف با تیم‌های گیتی پسند اصفهان و میثاق تهران در خانه خود به تساوی رسید و یک شکست خانگی برابر منصوری قرچک نیز در کارنامه‌اش ثبت شده و نتایج این تیم در اهواز نشان می‌دهد که در بازی‌های خانگی اقتدار لازم را ندارد.

انتهای پیام/60001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول