اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 رده سنی خردسالان و نوجوانان

ترکیب تیم قم در مرحله دوم رنکینگ بدمینتون کشور مشخص شد

ترکیب تیم اعزامی هیئت بدمینتون استان قم به دومین مرحله پیکارهای قهرمانی رنکینگ بدمینتون پسران کشور مشخص شد.

ترکیب تیم قم در مرحله دوم رنکینگ بدمینتون کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که نخستین مرحله پیکارهای فصل جاری رنکینگ بدمینتون پسران قهرمانی کشور برای تیم قم با کسب موفقیت‌های ارزشمندی همراه بود، حالا ترکیب تیم اعزامی به مرحله دوم این مسابقات مشخص شده است.

بدمینتون‌بازان قم در حالی پیکارهای مرحله قبل رنکینگ بدمینتون پسران کشور را با موفقیت به پایان رساندند که مرحله اول این رنکینگ در روزهای بیستم تا بیست و دوم شهریورماه سال‌جاری به میزبانی هیئت بدمینتون استان خراسان رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

این در حالی است که به منظور رشد و توسعه بدمینتون در کشورمان، امسال رقابت‌های رنکینگ نونهالان و نوجوانان پسران در 2 مرحله برگزار می‌شود و نفرات منتخب به اردوهای ارزیابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان پسر کشور دعوت خواهند شد.

بدمینتون‌بازان قمی در حالی در مرحله اول رقابت‌های رنکینگ بدمینتون پسران کشور موفق به کسب یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی شدند که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، نخستین دوره مسابقات رنکینگ بدمینتون نونهالان و نوجوانان با شرکت 250 بازیکن از 25 استان کشور به میزبانی هیئت بدمینتون خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس به انجام رسید.

در قسمت 2 نفره مسابقات رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان پسر بعد از انجام 34 مسابقه نفرات برتر در حالی معرفی شدند که ترکیب محمدمعین کشاورز و عرفان ناصری از قم بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و قهرمانی این دوره را به دست آورد.

در قسمت 2 نفره رده سنی جوانان که با شرکت 55 تیم و با 45 مسابقه برگزار شد، تیم 2 نفره محمد قنبری و سجاد امامیان از خراسان رضوی قهرمان شد، تیم 2 نفره کیانوش افشاری‌راد و مهدی انصاری از زنجان به مقام دوم رسید و تیم 2 نفره محمدباقر ترابی و نعیم‌الدین موسی‌نژاد از قم همراه با تیم 2 نفره امیر باهنگ و دانا مقصودی از سیستان و بلوچستان در جایگاه سوم قرار گرفتند.

حالا ترکیب تیم اعزامی هیئت بدمینتون قم به دومین مرحله رقابت‌های رنکینگ قهرمانی بدمینتون پسران کشور مشخص شده و بعد از انجام رقابت‌های انتخابی قرار شد 6 بدمینتون‌باز در ترکیب تیم‌های رده‌های سنی خردسالان و نوجوانان قم راهی این پیکارها شوند.

در رده سنی خردسالان محمدمعین کشاورز، مجتبی زارع و محمدامین حاج حسنی و در رده سنی نوجوانان محمد مهدی‌زاده، مهدی دلیر و عرفان دادرس در ترکیب تیم هیئت بدمینتون قم راهی محل برگزاری این پیکارها در شهر سمنان شده‌اند. 

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول