اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی خبر داد

اجرای موفق طرح ملی استقرار نظام جامع مالی آب منطقه‌ای استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی از اجرای موفق طرح ملی استقرار نظام جامع مالی و اداری و سامانه حسابداری قیمت تمام شده آب در این شرکت خبر داد.

اجرای موفق طرح ملی استقرار نظام جامع مالی آب منطقه‌ای استان مرکزی

نورالدین بازگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این اقدام در راستای تحقق سیاست‌های جدید شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران صورت گرفته است.

وی افزود: این طرح از سال گذشته با هدف اطلاع رسانی و ارائه گزارش‌های مالی، تفکیک هزینه‌های اداری، مالی و توزیع و فروش و تخصیص سیستماتیک آن به محصولات و خدمات از طریق شناسایی و ارزیابی عملکرد مالی از فعالیت‌های تولیدی به اجرا در آمده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی در ادامه بیان داشت: این طرح منجر به استحصال بهای تمام شده آب، انتقال آب، برق، خدمات کارشناسی و نظارت، به تفکیک سدها و شبکه‌ها و امور و ادارات شهرستان‌ها در هر نقطه از انشعاب‌ها شده است.

بازگیر ادامه داد: علاوه بر سامانه‌های یاد شده، سامانه‌های حقوق و مزایا، انبار و تدارکات، خزانه‌داری، دارایی ثابت و مدیریت منابع انسانی نیز در شرکت آب منطقه‌ای مرکزی با موفقیت در حال بهره‌برداری است.

انتهای پیام/87013/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول