اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ دسته اول کشور

صبای قم از سد آب منطقه‌ای کرمانشاه گذشت

تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مقابل آب منطقه‌ای کرمانشاه به برتری دست یافت.

صبای قم از سد آب منطقه‌ای کرمانشاه گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دو باخت متوالی در دیدارهای قبلی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، فوتبالیست‌های امید صبای قم را با انگیزه کرده بود که هر طور شده در هفته سوم از این شرایط خارج شده و به نخستین پیروزی خود دست یابند.

تیم فوتبال امید صبای قم با کسب نخستین پیروزی، ناکامی در دو هفته آغازین فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور را به باد فراموشی سپرد و شانس خود را برای رسیدن به مدعیان صعود از گروه دوم این رقابت‌ها افزایش داد.

پنجاه و ششمین روز فصل پائیز برای فوتبال قم روز خوبی بود و طی آن نماینده فوتبال قم در مسابقات لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز برابر یکی از جدی‌ترین رقبای خود به برتری دست یافته و بعد از دو باخت متوالی نخستین پیروزی خود را در خانه به دست آورد.

بعد از شکست مقابل تیم‌های فوتبال امید پاس همدان و خورشید قروه در دو مسابقه متوالی از دور رفت دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور امیدهای صبای قم در سومین دیدار خود موفق به شکست تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه شدند.

با اینکه فوتبالیست‌های امید صبای قم در یکی از مهمترین بازی‌های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه قرار گرفته بودند، در این دیدار با امید به تلافی دو باخت قبلی و کسب نتیجه‌ای به مراتب بهتر نسبت به بازی‌های قبل، موفقیت‌آمیز ظاهر شدند و به برتری 3 بر 2 دست یافتند.

تیم فوتبال امید صبای قم از سه بازی دور رفت مرحله گروهی تاکنون یک پیروزی و دو باخت در کارنامه دارد و پیروزی در دیدار خانگی هفته سوم موجب شد تا شاگردان مهدی گائینی در تیم امید صبا فاصله اندکی با صدر جدول رده‌بندی بازی‌های گروه نخست داشته باشند.

علاوه بر تیم جوانان صبای قم، هشت تیم دیگر نیز در کنار این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حاضر هستند و بازی‌های خود را در مرحله گروهی به منظور راهیابی به لیگ برتر به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند.

در این گروه که گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تیم‌های صبای قم، پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماه‌شهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خلیج خودرو برای صعود به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول