اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دوچرخه‌سوار معلول آملی

پیام دوستی معلولین مازندران به مردم استان مرکزی رسید

دوچرخه‌سوار معلول آملی پیام دوستی معلولین مازندران را به مردم استان مرکزی رساند.

پیام دوستی معلولین مازندران به مردم استان مرکزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رحمت‌الله آزاد دوچرخه‌سوار معلول آملی که با هدف انتقال پیام دوستی معلولان مازندرانی سفر خود را از این استان به شش استان کشور آغاز کرده است، امروز وارد اراک شد.

وی پیش از ظهر امروز و در بدو ورود به شهر اراک اظهار داشت: به دلیل مسئولیتی که در قبال جامعه و مردم دارم تصمیم گرفتم به مناسبت روز جهانی معلولین پیام دوستی معلولین عزیز استان مازندران را به استان‌های تهران، قم، مرکزی، همدان، کرمانشاه و ایلام برسانم و قصد دارم این استان‌ها را رکاب بزنم و شهر به شهر حامل پیام معلولین به ویژه نابینایان عزیز باشم.

این ورزشکار معلول گفت: می‌خواهم به مردم بگویم که همه ما در مقابل یکدیگر مسئولیم و جامعه نیز در مقابل معلولین مسئول است و برای رفع مسائل و مشکلات آنها همه مردم و جامعه باید مشارکت کنند.

آزاد گفت: با این سفر می‌خواهم ارتباط و پیوستگی بین استان‌ها و به خصوص تشکل‌های معلولین را مستحکم کنم و بتوانم نقاط قوت و تجربیات مفید انجمن‌های معلولین را به یکدیگر انتقال دهم تا قدمی هر چند کوچک در راستای رفع معضلات این عزیزان برداشته باشم.

وی ادامه داد: سختی راه را تحمل خواهم کرد برای اینکه به ملتم بگویم ای مردم ما در کشورمان معلولین بسیار موفقی داریم و دیگر معلولان‌ نیز می‌توانند موفق باشند به شرطی که بستر مناسبی فراهم باشد، نگرش مثبت وجود داشته باشد، همه احساس مسئولیت و مشارکت و نه ترحم داشته باشیم و به حضور معلولان ارج نهیم، شعار تساوی فرصت‌ها را جامه عمل بپوشانیم و برای معلولان به عنوان یک شهروند حق شهروندی قائل شویم.

رحمت‌الله آزاد امروز وارد استان مرکزی شد و میهمان بهزیستی استان مرکزی بود و بعد از استراحت استان مرکزی را به سمت استان همدان ترک می‌کند.

انتهای پیام/87009/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول