اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

ارتقای توانمندی‌های دانش‌آموزان معلول در اولویت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده ارتقای توانمندی‌های دانش‌آموزان معلول در استان البرز در اولویت است.

ارتقای توانمندی‌های دانش‌آموزان معلول در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی بعد از ظهر امروز در همایش بررسی نیازهای دانش‌آموزان معلول اظهار داشت: دانش‌آموزان معلول دارای توانایی‌های بسیاری هستند که باید این توانایی‌ها را شناسایی کرد و در مسیر پرورش آنها قرار گرفت.

وی ادامه داد: اگر این دانش‌آموزان به ظاهر دارای معلولیت جسمی هستند اما از هوش سرشاری برخوردارند.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در استان البرز یک هزار و 795 دانش‌آموز استثنایی مشغول به تحصیل هستند، گفت: والدینی که دارای فرزندان معلول هستند نباید فرزندان خود را از نعمت درس خواندن و فراگیری علم و دانش محروم کنند چراکه معلمان با ارائه آموزش‌هایی به این افراد می‌توانند زندگی اجتماعی راحت‌تری را برای آنان ترسیم کنند.

در ادامه این مراسم نیز مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان البرز طی سخنانی گفت: تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات آموزشی به این قشر به‌کار گرفته‌ایم.

زهرا قره‌خانی افزود: در این راستا ما نیز در مدارس استثنایی خود دانش‌آموزان موفقی را داریم که تاکنون توانسته‌اند در رشته‌های ورزشی و هنری به نتیجه خوبی دست پیدا کنند.

گفتنی است در حاشیه این همایش نمایشگاهی از توانمندی‌های و هنرهای دستی دانش‌آموزان استثنایی استان البرز به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول