اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق سمنان خبر داد

برگزاری 5 رزمایش خدمت متعالی در شبکه‎های برق استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان اعلام کرد: پنج رزمایش خدمت متعالی در راستای اصلاح و بهینه‎سازی شبکه‎ها و تأسیسات برق استان سمنان انجام شده است.

برگزاری 5 رزمایش خدمت متعالی در شبکه‎های برق استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی توزیع برق سمنان، سیدمحمد موسوی‎زاده با بیان اینکه این طرح جهادی- ضربتی به لحاظ اقتصادی و اجتماعی بسیار مقرون به صرفه است، گفت: در این زمینه، شبکه‎های عارضه‎دار شناسایی و ظرف کمترین زمان ممکن بیشترین بهره‎وری به لحاظ نیروی انسانی و امکانات حاصل می‎شود.

وی با عنوان اینکه اجرای رزمایش‎های خدمت متعالی یکی از راه‎کارهای ارتقای شاخص‎های کیفی برق است، افزود: انجام این نمونه طرح‎های کم هزینه و با راندمان بالا در صنعت توزیع برق استان سمنان از مهم‎ترین اقدامات در جهت کاهش تلفات برق است.

موسوی‎زاده با اشاره به اینکه در مانورهای اجرا شده در سال جاری 114 هزار متر خطوط برق‎رسانی اصلاح و بهینه‎سازی شده، تصریح کرد: جابه‎جایی یک هزار و 100 متر شبکه برق‎رسانی، اصلاح 33 ایستگاه هوایی برق، تعویض اصلی‎ها و بازبینی پایه‎های برق، بهسازی 80 عدد مقره بشقابی، نصب و سرویس 14 سری قطع‎کننده و برق‎گیر و اصلاح فلش شبکه‎ها و آچارکشی یراق‎آلات، محکم کردن جمپرها با نصب 200 عدد بوش، سرویس 300 مورد ارتباط‎‎های شبکه، شست و شوی یراق‎آلات توزیع برق و شاخه‎زنی از جمله مهم‎ترین اقدامات اجرا شده در این رزمایش به شمار می‎رود.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول