اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نمایش آمادگی توان رزمی بسیجیان در رزمایش الی بیت‌المقدس

فرمانده قرار گاه امام هادی(ع) شهرستان نور از پایان رزمایش دو روزه کوی و برزن در شهرستان نور خبر داد و گفت: این تمرینات برای نیروهای خودی و بسیجی تمرین آمادگی و افزایش توان رزمی و برای دشمنان نظام هشدار و اخطار جدی است.

نمایش آمادگی توان رزمی بسیجیان در رزمایش الی بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، رزمایش دو روزه الی بیت‌المقدس با عنوان دفاع از کوی و برزن و پدافند غیرعامل که از صبح روز هفتم آذر ماه در منطقه اردوگاه نظامی چرینو آغاز شد، با انجام تمرین و آموزش گردان‌های بیت‌المقدس و هدایت آنان به سایت مسکن مهر کاسگرمحله و انجام رزمایش و درگیری با دشمن فرضی و غلبه نیروهای خودی پایان یافت. 

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) شهرستان نور عصر امروز در پایان این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای سطح آمادگی رزمی و آشنایی بسیجیان با تاکتیک‌های مقابله با تهدید سخت، نیمه‌سخت، نرم و افزایش اقتدار گردان‌های عملیاتی بیت‌المقدس عنوان کرد. 

ناصر توکلی بیان داشت: این رزمایش به استعداد دو گردان بیت‌المقدس از حوزه‌های مقاومت بسیج امام علی(ع) شهرستان نور و امام حسن(ع) رویان انجام شد و نیروهای عمل‌کننده با آمادگی کامل در نبردی رو در رو با دشمن فرضی تعداد زیادی از آنان را به اسارت در آورده و در نتیجه با پیروزی کامل قرارگاه مراجعه کردند. 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نور افزود: این تمرینات برای نیروهای خودی و بسیجی تمرین آمادگی و افزایش توان رزمی است و برای دشمنان نظام که نقشه حملات نظامی و گاهی جنگ داخلی و ورود به شهرها را در سر می‌پرورانند؛ هشدار و اخطار جدی است.

انتهای پیام/86023/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول