اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

برگزاری رزمایش عملیاتی انتظامی غدیر 92

فرمانده انتظامی کرمان گفت: رزمایش عملیاتی انتظامی غدیر 92 به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان آغاز و سلاح‌های غیرمجازی کشف شده است.

برگزاری رزمایش عملیاتی انتظامی غدیر 92

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای رزمایش غدیر 92 در جنوب استان کرمان اظهار داشت: رزمایش عملیاتی انتظامی غدیر 92 به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان از روز گذشته با رمز «یا زهرا (س)» آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این رزمایش در شهرهای جیرفت، عنبرآباد، رودبار، منوجان، قلعه گنج، کهنوج و فاریاب در حال اجرا هستند، تصریح کرد: هدف از رزمایش غدیر 92 پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز از لوث وجود قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، متهمان در تعقیب، جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و برخورد با دارندگان آن، دستگیری عوامل شرارت و ناامنی، کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان، مقابله با قاچاقچیان سوخت و متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها و شهرها است.

فرمانده انتظامی کرمان ابراز داشت: ماموران انتظامی پس از ماه‌ها اقدامات اطلاعاتی، شناسایی کانون‌های جرم و رهگیری متهمان در تعقیب‌ روز گذشته موفق شدند در چند عملیات منسجم سه زندانی فراری‌،21 آدم‌ربا و گروگانگیر، 17 قاتل فراری، 26 عامل تیراندازی و تعدادی از متهمان در تعقیب را دستگیر کنند.

چناریان بیان داشت: ماموران انتظامی در این رزمایش بیش از 6 هزار و 300 کیلو‌گرم انواع مواد مخدر شامل 5 هزار و 100 کیلوگرم تریاک، 410 کیلوگرم هروئین‌، 680 کیلو‌گرم حشیش، 2 و نیم کیلو‌گرم شیشه ‌و 100 کیلوگرم سایر مواد کشف و 101 قاچاقچی و 63 خرده فروش مواد را دستگیر کردند.

مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به پاکسازی و بازرسی 982 نقطه شهری و 711 نقطه روستایی‌ تصریح کرد: کشف 360 فقره انواع سرقت از جمله 31 دستگاه خودرو و  71 دستگاه موتورسیکلت و تعدادی سلاح غیر‌مجاز از مهمترین کشفیات این رزمایش در حوزه مبارزه با سرقت و جرایم امنیتی است.

چناریان ابراز داشت: این رزمایش با توان عملیاتی و اطلاعاتی بومی استان و بهره‌گیری از معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی و فرماندهی‌های انتظامی شهرستان‌ها و توان رزمی یگان‌های تکاوری در منطقه تا دستیابی به اهداف مورد نظر ادامه دارد و امیدواریم با اجرای این رزمایش‌ در راستای ارتقای امنیت استان، شادی روح شهدای انتظامی و ارتقای رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

انتهای پیام/2446/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول