اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت زائران پیاده حرم رضوی

برنامه «قدوم آسمانی تا امام مهربانی» در سمنان اجرا می‏شود

برنامه «قدوم آسمانی تا امام مهربانی» با مشارکت زائران پیاده حرم رضوی در سمنان اجرا می‏شود.

برنامه «قدوم آسمانی تا امام مهربانی» در سمنان اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در راستای اجرای برنامه «قدوم آسمانی تا امام مهربانی»، جلسه هماهنگی خدمات‎رسانی به زائران پیاده حرم رضوی در ماه صفر در فرمانداری سمنان برگزار شد.

 معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سمنان هدف از تشکیل این جلسه را خدمت‎رسانی و پذیرایی از زائران حرم رضوی که به مناسبت شهادت امام رضا (ع) به صورت پیاده از شهرستان تردد می‎کنند، عنوان کرد و افزود: برای اجرای این طرح، همکاری و پشتیبانی همه دستگاه‎ها و نهادها ضروری است.

احمد قدرتی بیان کرد: در این راستا، سازمان اوقاف و امور خیریه پس از آسیب‎شناسی برنامه‎های سنوات گذشته طرحی را به اجرا گذارده تا ضمن مرتفع کردن مسائل و مشکلات زائران در جهت معرفت‎افزایی آنان نیز اقدامات تبلیغی و فرهنگی به عمل آید.

حجت‎الاسلام سیدسعید تقوی، رئیس اداره اوقاف شهرستان سمنان نیز در خصوص طرح قدوم آسمانی تا امام مهربانی و هفته وقف گفت: با عنایت به اینکه به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در روز آخر ماه صفر، کاروان‎های پیاده به سمت حرم مطهر رضوی از اقصی نقاط کشور حرکت می‎کنند.

وی تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در استان‎های سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه امامزادگان و سایر اماکن مذهبی حمایت و سازمان‎دهی، خدمات‎رسانی به زائران را بر عهده گرفته است.

وی مکان‎های پیش‎بینی شده در شهرستان‎های سمنان و سرخه را شامل امامزاده روستای لاسجرد، زائرسرای شهر سرخه، امامزادگان اشرف (ع)، علی ابن جعفر (ع) و یحیی ابن موسی ابن جعفر (ع) در شهر سمنان عنوان کرد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان سمنان، همچنین در خصوص تقارن این ایام با هفته وقف (هفته آخر ماه صفر) گفت: امیدواریم با امکانات تبلیغی و فرهنگی بتوانیم فرهنگ وقف را در جامعه گسترش دهیم.

انتهای پیام/2249/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول