اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خبر داد

تنظیم سند چشم‌اندازی در خصوص زنان با ارائه راهکار بانوان فرهیخته

استاندار کرمانشاه از تنظیم سند چشم‌اندازی در حوزه زنان خبر داد و گفت: این سند زمانی می‌تواند درست تهیه شود که زنان مسئول و فرهیخته راهکارهای مفید و ارزنده‌ای را در حوزه کاری خود ارائه دهند.

تنظیم سند چشم‌اندازی در خصوص زنان با ارائه راهکار بانوان فرهیخته

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی ظهر امروز در گردهمایی فعالان حوزه زنان، نخبگان و فرهیختگان برجسته در کرمانشاه اظهار داشت: از زمانی که سمت استاندار کرمانشاه را بر عهده گرفتم اولویت کاری خود را مربوط به امور بانوان قرار دادم.

وی تصریح کرد: رویکردی شاخص در زمینه فرهنگ غنی و عمیق مردم این استان برای بالا بردن جایگاه کنونی آن وجود ندارد و این امر مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: زنان نیمی از جمعیت استان را تشکیل داده و اگر نیمی دیگر با تعاون و همکاری زنان پیش بروند، مسیر پیشرفت و شکوفایی را هموار می‌کنند.

رضایی‌بابادی خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس شیر زنانی با عزت‌مندی از خاک و ناموس خود دفاع و حتی جان خود را فدا کردند و در زمان قبل و بعد از انقلاب هم زنانی در عرصه‌های مختلف با مدیریت توانمندانه گام‌های موثری برداشتند.

وی از تنظیم سند چشم‌انداز در خصوص زنان خبر داد و گفت: این سند زمانی می‌تواند درست تهیه شود که زنان مسئول و فرهیخته راهکارهای مفید و ارزنده‌ای را در حوزه کاری خود ارائه دهند.

این مسئول معتقد است زنان جامعه ما باید در راستای علایق و استعدادهای خود حرکت کنند و ثابت شده که در سمت‌های مدیریتی منظم‌تر‌ و متعهدانه‌تر عمل کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اگر در جامعه ما تفاوتی برای بر عهده گرفتن برخی مسئولیت‌‌ها بین زنان و مردان دیده می‌‌‌‌‌‌‌‌شود، فیزیولوژیکی بوده و طبق دستورات اسلامی و اعتقادات ما برتری‌ها فقط در درجه تقوا و پرهیزکاری است.

به گفته وی جای سئوال دارد که چرا در مجلس شورای اسلامی کشور ما با وجود داشتن 290 نماینده، فقط 9 نماینده زن وجود دارد در حالی که می‌تواند برای 70 زن جایگاه نمایندگی وجود داشته باشد.

رضایی‌بابادی عنوان کرد: ما تمام سعی خود را به‌کار می‌گیریم که با تشکیل کمیسیون‌های مربوط به بانوان، زنان نخبه و فرهیخته را شناسایی کرده و برای از بین رفتن مشکلات آن‌ها در حوزه خود موثر باشیم.

وی ایجاد تشکل‌های مربوط به زنان را راهی برای ترقی و پیشرفت جامعه قلمداد کرد و اذعان داشت: با مطرح شدن مشکلات حوزه زنان استعدادهای بالقوه آن‌ها به بالفعل تبدیل می‌شود.

استاندار کرمانشاه متذکر شد: در حوزه زنان پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و در حوزه ساخت و ساز ادارات چه در سطح استان و چه در شهرستان از نیروهای مجرب خانم استفاده شده است.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول