اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد عالی مساجد کشور خبر داد

کسب رتبه نخست ساماندهی مساجد توسط کانون‌های کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی ستاد عالی مساجد کشور از کسب رتبه نخست کشوری کانون‌های مساجد این استان در ثبت و ساماندهی مساجد خبر داد.

کسب رتبه نخست ساماندهی مساجد توسط کانون‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی طاهریان ظهر امروز در جمع کارکنان دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد در سفرهای نظارتی، ارزیابی استان نسبت به اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد عالی است که این استان تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

معاون فرهنگی ستاد عالی مساجد کشور در ادامه پیشرفت برنامه‌های ابلاغی در این استان را رو به رشد دانست و گفت: با توجه به این‌که در طول سال‌های گذشته شاهد پیشرفت‌های خوبی در این استان بوده و هستم، این استان ویژگی‌های خاصی در زمینه اجرای برنامه‌های ابلاغی دارد.

وی تلاش برای اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد را از مهمترین ویژگی‌های دبیرخانه کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: کسب رتبه نخست کشوری در ثبت و ساماندهی کانون‌های مساجد توسط دبیرخانه کهگیلویه و بویراحمد دومین ویژگی اعضای دبیرخانه این استان است.

این مسئول فرهنگی و هنری کیفی‌سازی و توانمندسازی فعالیت‌ها را سومین ویژگی کارکنان دبیرخانه کهگیلویه و بویراحمد عنوان و بیان داشت: کارکنان دبیرخانه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کیفی‌سازی فعالیت‌ها اهتمام خوبی داشتند.

طاهریان تصریح کرد: اهتمام مجموعه دبیرخانه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جذب اعتبارات استانی مناسب ارزیابی شده که برای رسیدن به نقطه مطلوب در کیفیت کانون‌ها راه طولانی را در پیش داریم.

وی به اهداف سفرهای ارزیابی کارشناسان ستاد عالی مساجد اشاره و عنوان کرد: با توجه به این‌که امسال در حوزه‌های مختلف با کمبود اعتبار مواجه هستیم، می‌طلبد در این زمینه ارزیابی‌هایی صورت گیرد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور از آمادگی بخش‌های مختلف ستاد عالی مساجد در زمینه حمایت از اجرای طرح‌ها و ایده‌های قابل اجرا خبر داد و یادآور شد: این امر نیازمند همت کارشناسان دبیرخانه‌های استانی و نوع طرح‌های اجرایی است.

طاهریان بازدید دقیق و صریح کارشناسان ستاد عالی مساجد کشور از فعالیت‌ها و برنامه ابلاغی ستاد توسط دبیرخانه استان و همچنین بازدید از کانون‌های فرهنگی، تخصصی خانه‌های نور، کتابخانه‌ها و خانه‌های دیجیتال استان را از برنامه‌های سفر دو روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول