اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

240 دانش‌آموز عضو کانون پیروان ولایت هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: 240 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد در کانون پیروان ولایت حضور داشته و فعالیت می‌کنند.

240 دانش‌آموز عضو کانون پیروان ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی در بازدید از مرکز کانون پیروان ولایت در اردبیل، اظهار داشت: در سال ‌جاری نزدیک به 1.5 میلیارد ریال بایت ارائه‌ خدمات فرهنگی به مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: تعداد یک‌هزار و 345 دانش‌آموز و 818 دانشجو تحت پوشش کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل قرار دارند و از خدمات فرهنگی، آموزشی و اردویی این نهاد بهره‌مند هستند.

قدیمی با بیان اینکه یکی از اهداف این نهاد افزایش سطح آگاهی و دانش خانواده‌های تحت حمایت است، خاطرنشان کرد: تعداد 240 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت در کانون پیروان ولایت این نهاد حضور دارند و از خدمات آموزشی قرآن، دینی، اعتقادی، رایانه، خیاطی، خطاطی و... بهره‌مند هستند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: برای ارتقای سطح علمی و روحی دانش‌آموزان تحت پوشش اردوهای علمی، تفریحی و زیارتی متعددی در طول سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به احصا نیازهای روحی و مالی دانش‌آموزان تحت حمایت بیان داشت: به این منظور در مدارسی که دانش‌آموز تحت پوشش وجود دارد، یک رابط فرهنگی از شاغلان همان مدرسه انتخاب و نیازمندی آنان را به اطلاع مسئولان این نهاد می‌رسانند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل، تأمین نیازهای فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت را یکی از اولویت‌های مهم کاری این نهاد برشمرد و یادآور شد: فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته‌‌ امداد فقط به رفع مشکلات معیشتی و ارائه‌ خدمات حمایتی ختم نمی‌شود بلکه رسیدگی به امور فرهنگی و تحصیلی مددجویان تحت پوشش نیز برای امدادگران این نهاد بسیار حائز اهمیت است.

* پرداخت 82 میلیون تومان مستمری به مددجویان نمین

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان نمین نیز گفت: در آبان ماه سال‌جاری بالغ بر820 میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت این شهرستان پرداخت شده است.

پرویز قاسم‌نژاد افزود: مبلغ پرداختی به حساب یک‌هزار و 818 خانوار از مددجویان تحت حمایت این شهرستان واریز شده است.

وی با بیان اینکه در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری نیز به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه‌ نوعروسان تحت حمایت، پرداخت وام‌های کارگشایی، معافیت‌های سربازی فرزندان ذکور تحت حمایت، اخذ رایگان انشعابات و... از دیگر خدماتی است که برای مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند توسط این نهاد ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین در پایان اذعان داشت: در صدد هستیم تا با ارائه‌ خدمات مختلف به مددجویان و افراد بی‌بضاعت این شهرستان آنان را توانمند کرده و به مرز خودکفایی نزدیک کنیم.

انتهای پیام/62004/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول