اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خواستار شد

لزوم تشکیل ستاد تحقق درآمدهای دولت در وزارت امور اقتصاد و دارایی

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل ستاد تحقق درآمدهای دولت در وزارت امور اقتصاد و دارایی شد.

لزوم تشکیل ستاد تحقق درآمدهای دولت در وزارت امور اقتصاد و دارایی

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر لزوم تشکیل ستاد تحقق درآمدهای دولت اظهار داشت: این تذکر با تقدیر وزارت امور اقتصاد و دارایی مواجه شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و پایین بودن میزان تحقق بودجه مصوب، با تشکیل این ستاد و اتخاذ راهکارهای همه‌جانبه، تحقق هر چه بیشتر اعتبارات مصوب سال 92 فراهم می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال بودجه مصوب مجلس 210 هزار میلیارد تومان بوده که با اصلاحیه مجلس که بر اساس لایحه دولت انجام شد، به 170 میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: به طور حتم با تحقق این ستاد، منابع تأمین درآمدها به صورت دقیق و کارشناسی پیگیری و مورد بررسی قرار می‌گیرد و سقف تحقق درآمدهای دولت نیز افزایش می‌یابد.

کارخانه‌ای در پایان سخنانش با بیان اینکه در کمتر موردی مشاهده شده که تذکری از سوی وزارتخانه‌ای مورد تقدیر قرار گیرد، این مهم را ناشی از تعامل بالای وزارتخانه متبوع دانست.

انتهای پیام/89002/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول