اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیجار:

نگاه جهادی به مقوله اقتصاد مقاومتی مغفول مانده است

معاون فرماندار بیجار گفت: نگاه جهادی به مقوله اقتصاد مقاومتی مغفول مانده است.

نگاه جهادی به مقوله اقتصاد مقاومتی مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور دوشنبه‌شب در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی که با حضور فرمانده سپاه، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بیجار در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، اظهار داشـت: رویکرد صحیح اقتصاد مقاومتی موجبات تداوم و قدرت ایران را به لحاظ اقتصادی در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مبتنی بر داشته‌های منابع داخلی است که در برابر فشارها و تحریم‌های اقتصادی هیچ‌گاه دچار بحران نخواهد شد و توجه به این مقوله مهم امری حیاتی است.

به گفته وی، مقام معظم رهبری نامگذاری سال‌ها را با توجه به مباحث اقتصادی برای ترغیب مسئولین برای بهبود شرایط اقتصادی انتخاب کرده‌اند و کوتاهی از تلاش در این راستا موجب خدشه وارد کردن اقتصاد کشور خواهد شد.

امین‌پور اظهار کرد: در سال 91 شاهد اوج تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان در تمامی زمینه‌ها بودیم که معظم‌له با نامگذاری این سال به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با شعار اقتصاد مقاومتی اهتمام جدی مسئولین در برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم با توجه به تولیدات داخلی را اهم وظایف آنها قرار داد.

وی با اشاره به مفهوم اقتصاد مقاومتی مدّنظر مقام معظم رهبری، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی مفهومی ارزشی و به معنای مقاومت و ایستادگی در برابر موانع توسعه اقتصادی کشور است که متأسفانه در بسیاری از موارد مغفول مانده و آن گونه که باید برای تحقق این مهم تلاشی صورت نگرفته است.

معاون فرماندار بیجار به شناسایی موانعی که بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی قرار دارد تأکید و تصریح کرد: از سند چشم‌انداز توسعه کشور نباید به امری دست‌نیافتنی و غیرممکن یاد کرد و با تأکید به شناسایی موانع و مشکلات بر سر راه تحقق این مهم و همچنین اقتصاد مقاومتی تمامی هم و غم خود را به کار گیریم.

امین‌پور در پایان با بیان اینکه بسیج سازندگی و سپاه نقش ارزنده‌ای در راستای اجرایی‌ کردن طرح‌های اقتصادی دارند بر استفاده از نیروهای  متخصص بومی تأکید کرد و گفت: با نگاه جهادی موجبات پیشرفت طرح‌های اقتصاد مقاومتی را محقق سازیم.

انتهای پیام/79015/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول