اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

هزینه‌کرد 769 میلیون تومانی طرح‌های اشتغال‌زایی امداد فردوس

مدیر کمیته امداد امام خمینی فردوس گفت: از آغاز امسال تاکنون 96 طرح اشتغال‌زایی به ارزش 769 میلیون تومان برای مددجویان امداد فردوس انجام شده است.

هزینه‌کرد 769 میلیون تومانی طرح‌های اشتغال‌زایی امداد فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون 96 طرح اشتغال توسط کمیته امداد امام خمینی فردوس ایجاد شده است.

وی با بیان این‌که برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 769 میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: تعداد 14 طرح از منابع کمیته امداد تامین اعتبار شده است.

انجام 14 طرح قالی‌بافی در فردوس

مدیر کمیته امداد امام خمینی فردوس با بیان‌ این‌که 14 طرح در زمینه‌های  دامداری و قالی‌بافی بوده است، افزود: برای انجام این طرح‌ها 88 میلیون و 500 هزار تومان هزینه شده است.

پاکدل تعداد 14 طرح را در زمینه مشاغل خانگی دانست و گفت: برای اجرای این طرح‌ها 36 میلیون تومان از منابع قرض‌الحسنه بانکی هزینه شده است.

وی با  بیان این‌که از آغاز امسال تاکنون 68 مورد قرارداد خوداشتغالی تنظیم شده است، اذعان داشت: اعتبار هزینه شده برای این قراردادها 645 میلیون تومان بوده است.

آموزش کوتاه‌مدت فنی و حرفه‌ای برای 230 مددجو

مدیر کمیته امداد امام خمینی فردوس طرح‌های مشاغل خانگی را در زمینه‌های خیاطی، قالی‌بافی و گلدوزی دانست و یادآور شد: همچنین طرح‌های خوداشتغالی در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، صنفی و صنعتی بوده است.

پاکدل از انجام آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مددجویان و فرزندان آنها خبر داد و متذکر شد: از آغاز سال جاری تاکنون 230 نفر آموزش کوتاه‌مدت در زمینه به‌بافی فرش دیده‌اند.

وی با بیان این‌که 58 نفر از آموزش‌های بلندمدت فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین 20 دانش‌آموز زیرپوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را کسب کردند.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول