اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بجنورد:

41 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان در بجنورد اعطا شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بجنورد گفت: در هشت ماهه امسال بیش از 41 میلیارد و 600 میلیون ریال صرف راه اندازی طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان این شهرستان شده است.

41 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان در بجنورد اعطا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، رضا وحدانی با بیان اینکه در سال جاری 450 طرح اشتغال توسط کمیته امداد در بجنورد به مرحله اجرا رسیده است افزود: این میزان طرح تاکنون زمینه اشتغال 675 نفر را  فراهم کرده است.

وی در خصوص محل تأمین اعتبارات طرح‌های مذکور گفت: از مجموع 450 طرح راه‌اندازی شده 170 طرح از محل منابع امداد و باقی مانده از محل منابع بانکی تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وحدانی همچنین میزان اعتبار صرف شده از سوی کمیته امداد را 5/4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 37 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار نیز از محل منابع بانکی استان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته هزار و 600 طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 120 میلیون ریال تسهیلات برای افراد تحت حمایت و نیازمندان این نهاد ایجاد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بجنورد محل تأمین اعتبارات تسهیلات اشتغال این نهاد را از صندوق اشتغال کمیته امداد، منابع بانکی برشمرد و گفت: ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده‌ها طی سال‌های اخیر توانسته توجه مسئولان این نهاد را به خود جلب کند و در جهت فراهم‌سازی زمینه‌های آن فعالیت مهمی را صورت دهند.

وحدانی با اشاره به اهداف این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال اظهار کرد: ایجاد روحیه خوداتکایی و خودباوری از جمله اهداف این نهاد را شکل داده است که به همین منظور کمیته امداد توانسته با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای تأمین اشتغال خانواده‌های زیر پوشش گام‌های موفقیت آمیزی را بردارد.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول